Toon posts:

V770 gebroken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tot mijn grote ontsteltenis ben ik er gister achter gekomen dat 3d graphics niet meer op mn comp werken. telkens als ik een spel opstart met D3D of open gl bevriest het beeld met hele rare strepen er doorheen. start ik in softwaremode op, geen probleem.

mn comp:
P3 450@520 450@450 werkt ook niet
Viper 770U
win 98SE
DirectX 7
detonator 384 daarna 533 geprobeerd

Ik ben bang dat ik mn videokaart heb gesloopt door mn 450@568 te laten draaien
:'(
suggesties?

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Als je videokaart echt gesloopt is zal hij wel meer dingen niet meer juist doen.
Probeer anders eens een frisse windows install of stamp direct x er opnieuw op

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een (goed werkende) ghost image terug geplaats op mn hd en ik heb ook directX opnieuw geinstalleerd.
ook echte hele oude spellen doen het niet, die bv directx 5 nodig hebben

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Niet ghosten en gewoon opnieuw installeren, is ff kut misschien, maar het kan de oplossing zijn. Of ff bij aan vriend ofzo proberen.....

Verwijderd

Als je videokaart kapot is/aan het gaan is dan krijg je allemaal rare kleuren, het lijkt met sterk dat de 3d kapot is en 2d niet. Gewoon ff die kaart bij iemand anders proberen en anders een GF2 MX halen :)

Verwijderd

Topicstarter
opnieuw installeren kan ik op dit moment ff echt NIET gebruiken. er moet toch een oplossing zijn :?

Verwijderd

Ik heb een V770 gehad. Perfecte kaart maar erg kieskeurig met drivers op m'n oude systeem. Mijn kaart liep gewoon keihard vast met alle andere drivers dan de heel oude drivers op de CD (4.02, ik denk nog gebaseerd op det2.08). Lijkt me sterk dat bij jouw zal helpen gezien ie liep met nieuwere drivers (toch?). Maarja , baat het niet dan ontploft het wel!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de diamond drivers gebruikt en die gaven heel veel problemen.
toen heb ik de detonator 533 driver geinstalleerd. werkte prima. toen heb ik de 384 geinstalleerd omdat die het beste werkt bij de V770. Werkte prima en nu van het ene op het andere moment fuckt ie

plz help, op dit moment is format c: ff geen oplossing

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Zoals Cartman! al zei: probeer ff in andere systeem..

weet je tenminste waar het niet aan ligt!

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 10:45 schreef Dunne_Hein het volgende:

Ik ben bang dat ik mn videokaart heb gesloopt door mn 450@568 te laten draaien
:'(
450@568!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Dat kan natuurlijk niet echt goed gaan.....
PS. De mijne loopt op 180@200

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 december 2000 22:02 schreef Alain het volgende:

[..]
450@568!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Dat kan natuurlijk niet echt goed gaan.....
PS. De mijne loopt op 180@200
Liep soepeltjes hoor, en dat zonder extra koeling. Ik verwacht er nog wel meer van, zodra ik extra koeling heb

Verwijderd

Alain, hij bedoeld z'n cpu en natuurlijk niet z'n V770 heheh zou mooi worden :7
Pagina: 1