WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.
Toon posts:

Handleiding Compaq Armada 1700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben op zoek naar een handleiding voor de Compaq Armada 1700 laptop. Kan iemand mij hieraan helpen? of evt een site waar deze handleiding op staat? ik heb google geprobeerd, maar het wil me niet lukken.
Alvast bedankt!!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
'Gewoon' bij compaq op de website.

Da's een voordeeltje van de compaq hardware, daar is nog erg veel info over te vinden...

Maar waarom zou je de handleiding nodig hebben ?

[ Voor 24% gewijzigd door aZuL2001 op 29-03-2004 00:05 ]

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

bij www.compaq.com zijn ze nog te vinden
directe link: http://h20000.www2.hp.com...321957&prodSeriesId=96221
aZuL2001 schreef op 29 maart 2004 @ 00:04:
Maar waarom zou je de handleiding nodig hebben ?
zelf heb ik een keer mijn armada 1750 uit elkaar moeten halen, en dan is het toch makkelijk om de "Service Guide" erbij te hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 00:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de handleiding nodig, onder andere om nog ff wat specificaties te krijgen over het een en ander, en ook ik heb hem uit elkaar geschroefd, maar ik heb nog 4 schroefjes over 8)7 |:( en ook wil ik even opzoeken, ik heb 4 toetsen en ik weet niet waarvoor die zijn, maar daar hoop ik via deze weg achter te komen.

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 18:39

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Lijkt mij wel, vroeger met me brommer... Altijd na het uit elkaar halen en in elkaar zetten hield ik wel wat schroefjes over, maar geen gaatjes om ze in te doen. Rare jongens die japanners, om zoveel schroefjes ergens in te doen die je echt niet nodig hebt... Brommer heeft het altijd goed gedaan... (Honda MT5, jaja. een echte)

Nothing is a problem once you've debugged the code

Verwijderd

zelfde met mijn armada, de eerste keer ging het goed. De tweede keer hield ik 1 schroefje over. Op dit moment mis er 5 a 6.
Maar alles werkt nog.
3 maanden geleden is de CPU-fan overleden. En nog steeds is het geen probleem om een uur of 4 te werken erop.
Daarna slaat het scherm wit uit en moet ie ff afkoelen.
Pagina: 1