Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bluetooth van sitcom cn 500

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb onlangs een bluetooth van sitecom gekocht maar ik probeer nu al een paar dagen dat ding aan de praat te krijgen en het lukt me niet.
Misschien dat jullie me kunnen helpen???
de paarvorming lukt me wel maar als ik daarna doe wat sitecom zegt op de site dan krijg ik geen verbinding dan zegt hij : the connection could not be completed.
Ik zie wel dat hij verbinding probeert te krijgen met mijn telefoon (nokia 6600) maar hij pakt hem niet krijg niet eens het scherm waarom hij om een code vraagt.
op de site van sitecom zeggen ze ook dat de mrouter verbonden moet worden op een bepaald moment met elkaar maar ook dat zie ik niet gebeuren ik weet nu echt niet meer wat ik fout doe heb op de site al de nieuwste versie gedownloaded maar ook dan lukt het me niet. 8)7 8)7 }) |:(

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Okay, zet nu nog eens je tekst neer, nu duidelijk opgebouwd, met de volgende elementen:

- wat wil je
- wat lukt niet
- wat heb je geprobeerd
- waar denk je dat het zelf kan zitten

Wat je nu hebt staan is leuk als je moet poepen, maar niet echt duidelijk.

ik heb het zelfde bluetooth adaptertje en geen problemen met zowel telefoon (SE T610) als PDA (FS LOOX).

Overigens welkom op GoT :)

[ Voor 16% gewijzigd door HunterPro op 28-03-2004 23:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 23:54:
ik heb onlangs een bluetooth van sitecom gekocht maar ik probeer nu al een paar dagen dat ding aan de praat te krijgen en het lukt me niet.
Misschien dat jullie me kunnen helpen???
de paarvorming lukt me wel maar als ik daarna doe wat sitecom zegt op de site dan krijg ik geen verbinding dan zegt hij : the connection could not be completed.
Ik zie wel dat hij verbinding probeert te krijgen met mijn telefoon (nokia 6600) maar hij pakt hem niet krijg niet eens het scherm waarom hij om een code vraagt.
op de site van sitecom zeggen ze ook dat de mrouter verbonden moet worden op een bepaald moment met elkaar maar ook dat zie ik niet gebeuren ik weet nu echt niet meer wat ik fout doe heb op de site al de nieuwste versie gedownloaded maar ook dan lukt het me niet. 8)7 8)7 }) |:(
Heb je een modem? Zet die uit in je configuratiescherm. Bij mij hield die alle COM poorten vast en die heeft de Nokia mRouter nodig.

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 28 maart 2004 @ 23:56:
Okay, zet nu nog eens je tekst neer, nu duidelijk opgebouwd, met de volgende elementen:

- wat wil je
- wat lukt niet
- wat heb je geprobeerd
- waar denk je dat het zelf kan zitten

Wat je nu hebt staan is leuk als je moet poepen, maar niet echt duidelijk.

ik heb het zelfde bluetooth adaptertje en geen problemen met zowel telefoon (SE T610) als PDA (FS LOOX).

Overigens welkom op GoT :)
ja hoe duidelijk moet ik zijn???
ik wil verbinding met me pc en computer
verbinding te krijgen filetransfer
Ik heb geprobeerd wat er op de site van sitecom staat
ik heb het idee dat het aan mijn router ligt dat hij de poorten dicht houdt tenminsten dat zeggen andere mensen tegen me maar ik weet het niet zeker.
Maar voor als nog doet hij het niet

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 00:35:
[...]

ja hoe duidelijk moet ik zijn???
ik wil verbinding met me pc en computer
verbinding te krijgen filetransfer
Ik heb geprobeerd wat er op de site van sitecom staat
ik heb het idee dat het aan mijn router ligt dat hij de poorten dicht houdt tenminsten dat zeggen andere mensen tegen me maar ik weet het niet zeker.
Maar voor als nog doet hij het niet[/quot

sorry moet zijn pc en telefoon

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
WAT wil je? Je wilt bestanden van je telefoon afhalen? Wat voor telefoon heb je? Waarom probeer je dat in hemelsnaam via een netwerkverbinding (????) op te lossen?

Probeer zinnen te vormen die logisch gespeld zijn, komma's, punten en andere belangrijke leestekens bevatten, en die naar één of andere grammatica gevormd is. Nogmaals, je wilt vast een hoop, maar uit je verhaal wordt nou niet duidelijk wát je precies wilt. Iets met bluetooth en een telefoon? Well, gelukkig heb je dan precies de combo te pakken met de meeste mogelijkheden zo'n beetje 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door HunterPro op 30-03-2004 00:45 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Hoi weekendtjes_3, welkom op GoT. Zoals hierboven ook door andere mensen wordt aangegeven is je topicstart erg onduidelijk. Ik begrijp er niet goed uit wat je wilt.
Zou je alsjeblieft Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens willen doornemen, en dan vooral het gedeelte over topicstart. Je kan daarna een nieuw topic openen volgens die richtlijnen; let dan alsjeblieft een beetje op je interpunctie zodat het wat leesbaarder wordt. Geef duidelijk aan wat je wilt, wat er niet lukt en wat je zelf al hebt geprobeerd!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.