Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TFT scherm openen

Pagina: 1
Acties:

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Hallo, ik zit al het hele weekend met een probleempje, ik heb mijn laptop uitelkaar gehaald, maar krijg het TFTscherm niet open het betreft:

Compaq Armada V300
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.voskuyl/laptop/Scherm.JPG
nergens kan ik iets vinden hoe dit nu los tekrijgen is, ik heb deze vraag ook gesteld in Topic Lapmod [digitale fotolijst]
[url] [rml]Lapmod [ digitale fotolijst][/rml][/url]
Maar daar krijg ik geen antwoord, omdat (denk ik) iedereen eerst die 19 pagina's door moet gaan voor dat je weet wat er allemaal geschreven is.....
weet iemand waar ik dat "kr@ng" open kan krijgen?

greetz,
Cablerichy

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

• HunterPro
  • Niet online
Zal met gelijmde klikranden zitten; zoek naar de naden van de kunststof behuizing.

Groeten,

Een Paard

• bachhimself
  • Laatst online: 16-10 16:47
er zitten rubber dopjes op met daaronder een schroefje, en voor de rest tussen de naad langs de zijkant een bankpas oid steken en rustig openklikken.... (heb er hier al tig van open gemaakt) ps als je me ff een betere pic mailt kan ik je mischien de dopjes aanwijzen.... (bachhimself@zonnet.nl)

[ Voor 22% gewijzigd door bachhimself op 29-03-2004 01:34 ]

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
bachhimself schreef op 29 maart 2004 @ 01:32:
er zitten rubber dopjes op met daaronder een schroefje, en voor de rest tussen de naad langs de zijkant een bankpas oid steken en rustig openklikken.... (heb er hier al tig van open gemaakt) ps als je me ff een betere pic mailt kan ik je mischien de dopjes aanwijzen.... (bachhimself@zonnet.nl)
__________________________________________________________-
Ooke, maar er zijn er maar 2 rubberedopjes bovenaan het scherm en voor de rest met een verrote bankpasje proberen open te wrikken?, zal het vannavond proberen.

Thanks! _/-\o_

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:34

cdoens

Peugeot-gek

Kijk ook even onder de Compaq sticker. Daar wil ook nog wel eens een schroefje zitten...

Ook zitten er in de 2 draai-pootjes (onderaan het scherm) volgens mij nog 2 schroefjes...
Succes

[ Voor 37% gewijzigd door cdoens op 29-03-2004 11:22 . Reden: 2 extra schroeflocaties toegevoegd... ]

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

• cablerichy935

cablerichy935

there is more 2 come

Topicstarter
Thanks! maar ik kan er vanavond pas proberen :'( zit nu op mijn werk (arbeit macht frei)

Yes hij is open!, ik heb gewoon een beetje moeilijk gedacht, maar is zeer simple, je moet het maar weten. >:)

ben al op mijn eigen site aan het uitleggen hoe ik het heb gedaan.

Nu zit ik te w8& op het laatste stukje persplex |:(
(hij staat al op de site, het verhaal dan ) B)

[ Voor 76% gewijzigd door cablerichy935 op 31-03-2004 23:33 . Reden: Gelukt! nu weer w8& op plastic ]

Pagina: 1