Hallo ik heb een vraagje. Ik heb een laptop met infrarood. wat kan ik hiermee doen ? is dit hetzelfde als bluetooth ? zo nee, waarin verschilt het ?
Twee belangrijke punten:
Infrarood apparatuur moet je op elkaar richten, Bluetooth niet.
Bluetooth heeft ingebouwde beveilingsopties.
Infrarood apparatuur moet je op elkaar richten, Bluetooth niet.
Bluetooth heeft ingebouwde beveilingsopties.
Bij infrarood moeten de apparaten tegenover elkaar liggen om elkaar te kunnen vinden. Bij bluetooth hoeft dat niet. Bluetooth heeft ook een groter bereik, standaard iets van 10 meter dacht ik (?)
[ Voor 2% gewijzigd door Doublehomme op 28-03-2004 23:09 . Reden: Ik moet toch iets sneller zijn... ]
Klasse 2 tot 10 meter, klasse 1 tot 100 meter. Of andersom.Doublehomme schreef op 28 maart 2004 @ 23:07:
Bij infrarood moeten de apparaten tegenover elkaar liggen om elkaar te kunnen vinden. Bij bluetooth hoeft dat niet. Bluetooth heeft ook een groter bereik, standaard iets van 10 meter dacht ik (?)
Anoniem: 110089
BLuetooth werkt radiografisch als ik het goed heb. Het kan dus door muren heen enzo. Infrarood is net als je afstandsbediening; je moet op het apparaat richten.
Anoniem: 64874
Infrarood is met licht op een bepaalde frequentie zodat je het niet kunt zien.
Bluetooth is radio"grafisch".
IR moet je dus richten en Bluetooth niet zoals al 3 keer eerder is gezegd
.
Je kan dus niet een Bluetooth Device connecten met een IR poort.
Bluetooth is radio"grafisch".
IR moet je dus richten en Bluetooth niet zoals al 3 keer eerder is gezegd
Je kan dus niet een Bluetooth Device connecten met een IR poort.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 64874 op 28-03-2004 23:28 ]
binnen 2 tellen te vinden. Vooronderzoek is gewenst.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.