[Webcam] QWare

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
M'n ma wil voor iemand een webcam kopen voor de verjaardag en zag in een krantje van de megapool een aanbieding voor een QWare webcam. Er staat verder niet bij wat voor type ed. Alleen dat het een refresh-rate heeft van 30 fps + ingebouwde microfoon. Ik vraag me nu dus af of iemand ervaring heeft met dit merk (ik heb er namelijk nog nooit van gehoord) en wat de te verwachten kwaliteit kan zijn. (m.a.w. is €30,- wel de moeite waard voor zo'n cam).

Ik hoor het graag

telefoontoestel

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 21:19
Ik had laatst voor me pa's verjaardag een sweex webcam gekocht voor 19,95. En dat was een prima ding vind ik zelf. Maar meestal is het beeld vrij donker , en danmoet je gewoon extra belichting nodig hebben.

Verwijderd

Termi schreef op 28 maart 2004 @ 20:43:
Ik had laatst voor me pa's verjaardag een sweex webcam gekocht voor 19,95. En dat was een prima ding vind ik zelf. Maar meestal is het beeld vrij donker , en danmoet je gewoon extra belichting nodig hebben.
Dat is eigenlijk bij alle webcams van onder de 80 euro ;)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:53

Nakebod

Nope.

Nadat ik denk, heeft qware vrijwel hetzelfde als sweex (Mijn broer heeft een qware brak ding, zelfde als een sweex), die weer hetzelfde heeft als jap jum computer dump fabrikant :P
En als dat met deze cam ook zo is, dan zal het http://sweex.nl/product.asp?pid=280 zijn denk ik?
Persoonlijk vind ik sweex cams brak, en die qware ook dan aangezien die hardware matig zelfde zullen zijn.
Ze hebben veel licht nodig, pixels zijn telbaar, en vrijwel niet mooi scherp te krijgen.

m.a.w.: Wil je goede cam, neem iets van +70 euro, zoals Philips ToUcam Pro (of de II)
hoef je niet zo hoge kwaliteit, heb je veel licht, dan is dit een goede cam, simpel en niet te duur.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 15:45
De trust 120 is voor 15 euro een voortreffelijke webcam.. Ik heb hem geprobeerd en hij geeft minstens een net zo strak beeld als mijn quickcam. Dat is ook niet de beste ik weet het. (oa mediamarkt)

• CM5
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

CM5

Ik heb vorige week een Q-ware webcam gekocht bij mediamarkt voor 15 euro.
Deze heeft ook 30fps maar geen ingebouwde mic. Voor die 15 euro geeft hij wel een goed beeld.
Pagina: 1