Welke viruscanner is goed en heeft een snelle boot-time? Ik gebruik nu norton anti-virus 2003. Bij het opstarten duurt het zo lang wanneer ik lekker aan de slag kan. Hooguit 10 à 20 sec.
Gebruik de search...Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 20:15:
Welke viruscanner is goed en heeft een snelle boot-time? Ik gebruik nu norton anti-virus 2003. Bij het opstarten duurt het zo lang wanneer ik lekker aan de slag kan. Hooguit 10 à 20 sec.
Volgende keer is dit een OW
[ Voor 10% gewijzigd door elevator op 28-03-2004 20:19 ]
Cons:::BB4E
Ik neem aan dat je [rml][ Virusscanners] discussietopic[/rml] al hebt doorgelezen?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ja en hoe wil je dat precies meten, Programma installeren; bootime meten, programma deinstalleren; boottime meten etc. om een goed beeld te krijgen.Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 20:18:
Ja heb al gelezen. Maar nog geen gevonden die echt verteld welke virus soft lekker snel boot.
En dat voor de verschillende AV-programma''s
Beetje rare keus om van de bootime je keuze afkankelijk te maken, gebruik jij trouwens wel windows?
Ik weet dat Cnet een tijdje terug wat virusscanners heeft getest en daarbij ook gemeten heeft wat voor impact hebben op je systeem. Echter vind ik het niet belangrijk wat de boot time van een systeem is, de bescherming die het kan bieden is vele male belangrijker.
Uit het [Virusscanners] discussietopic blijkt dat NOD één van de lichtste virusscanner is.
Om je op weg te helpen kun je al aan de slag met de volgende link: link
Vergeet ook niet zelf wat onderzoek te verrichten en gewoon wat trials te installeren zodat je zelf kunt bepalen wat je zoekt.
Uit het [Virusscanners] discussietopic blijkt dat NOD één van de lichtste virusscanner is.
Om je op weg te helpen kun je al aan de slag met de volgende link: link
Vergeet ook niet zelf wat onderzoek te verrichten en gewoon wat trials te installeren zodat je zelf kunt bepalen wat je zoekt.
ik gebruik mcafee enterprise 7.0 en dat werkt ook perfect. iig een stuk sneller dan een norton of een mcafee home versie. hij is stabiel en je pc wordt er niet merkbaar langzaam door.
ik weet niet of het een betaalbare oplossing voor je is, hier betaalt de universiteit de licentiekosten, dus vandaar dat ik deze gebruik.
ik weet niet of het een betaalbare oplossing voor je is, hier betaalt de universiteit de licentiekosten, dus vandaar dat ik deze gebruik.
Pagina: 1