Toon posts:

fanduct

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje heeft het nut om een fanduct op de radiator te maken heeft iemand hier ervaring mee. ik heb een fanduct van een oude 8 cm fan gemaakt werkt dit.hoe kan ik de radiator nog beter laten koelen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

IS zo natuurlijk niet echt veel over te zeggen. Ik weet niet hoe jij het in je kast hebt zitten.
Maar als het je lukt om meer lucht door dat ding te blazen heeeft het op zich wel nut.

Ik zou zeggen, bouw het zooitje en test gewoon of het idd koeler is dan voorheen.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Probeer het en meet het, niet geschoten is namelijk altijd mis. Maar ik denk wel dat dit een beetje afhankelijk is van de plaatsing van je radiator. Indien deze in de kast hangt zal het wel wat helpen maar als hij al tegen de buitenkant aan hangt en zijn warmte naar buiten toe kwijt kan zal het denk ik geen lor uitmaken.

* AtleX vraagt zich wel af hoe je een fanduct kan maken van een fan, of ik heb een andere voorstelling bij een fanduct dan de TS.

edit:

Spuit elf enzo...

[ Voor 6% gewijzigd door AtleX op 28-03-2004 20:15 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik denk dat je toch echt wat meer info moet gaan geven don1978 voordat we een goed antwoord kunnen geven.. Hoe heb je je rad in je kast zitten, hoe zuigt hij z'n lucht aan, wat voor rad heb je enz...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Maku

Derp

Als het gene wat je bedeolt een 120 -> 80mm fanduct is en je hebt een 80mm rad dan heeft het zin .. een 80 mm op een 120 laten blazen uiteraard niet ,,

Maare idd More info please !!