Toon posts:

Wat voor een moederboord?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit een beetje met een probleempje; ik heb nu namelijk een coolermaster jet 7 cooler op mijn cpu zitten, maar deze knelt tegen mijn voeding aan (horizontale voeding)
Hierdoor kan hij niet optimaal koelen (alhoewel hij het wel redelijk uithoudt, maar het kan beter). Eerst had ik bedacht om een fulltower te nemen omdat daar misschien de voeding hoger zou zitten(die heb ik nu, maar die moet ik eerst nog even van AT naar ATX ombouwen... ) maar niet dus..... die zit gewoon op dezelfde plek...
nou zou ik natuurlijk de voeding hoger kunnen inbouwen, maar dit is nog al veel knip en plak werk... 8)7
Maar nu heb ik bedacht dat het ook misschien wel een oplossing zou zijn om een ander moederboord te nemen, aangezien die van mij toch al niet geweldig was (Jetway kt400db), omdat dit moederboord ook een compact moederboord is (heb ik niet bewust voor gekozen, maar hij was toen goedkoop :P maarja zo zie goedkoop is duurkoop).
Weten jullie misschien een moederboord waarbij de processor ietse meer naar rechts is geplaatst (dus meer de kast in) of meer naar onderen?
Verder moet het natuurlijk een beetje een leuk moederboord zijn (betere chipset dan ik nu heb ;) ) en hij moet ook niet al te duur zijn (maarja, wat is duur)
hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen
thanx

Verwijderd

Topicstarter
of natuurlijk waar de processor gekanteld is bedenk ik me nu

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
PMG FAQ (4e zin van de introductie ;) )

:)

Dit kan je best zelf uitzoeken; wij weten niet wat jouw smaak is.... :+

offtopic:
Het is moederbord, niet moederboord

[ Voor 82% gewijzigd door oli4100 op 28-03-2004 19:32 ]

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 19:27:
Ik zit een beetje met een probleempje; ik heb nu namelijk een coolermaster jet 7 cooler op mijn cpu zitten, maar deze knelt tegen mijn voeding aan (horizontale voeding)
Hierdoor kan hij niet optimaal koelen (alhoewel hij het wel redelijk uithoudt, maar het kan beter). Eerst had ik bedacht om een fulltower te nemen omdat daar misschien de voeding hoger zou zitten(die heb ik nu, maar die moet ik eerst nog even van AT naar ATX ombouwen... ) maar niet dus..... die zit gewoon op dezelfde plek...
nou zou ik natuurlijk de voeding hoger kunnen inbouwen, maar dit is nog al veel knip en plak werk... 8)7
Maar nu heb ik bedacht dat het ook misschien wel een oplossing zou zijn om een ander moederboord te nemen, aangezien die van mij toch al niet geweldig was (Jetway kt400db), omdat dit moederboord ook een compact moederboord is (heb ik niet bewust voor gekozen, maar hij was toen goedkoop :P maarja zo zie goedkoop is duurkoop).
Weten jullie misschien een moederboord waarbij de processor ietse meer naar rechts is geplaatst (dus meer de kast in) of meer naar onderen?
Verder moet het natuurlijk een beetje een leuk moederboord zijn (betere chipset dan ik nu heb ;) ) en hij moet ook niet al te duur zijn (maarja, wat is duur)
hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen
thanx
ten 1e het is moederbord
ten 2e dit kun je gemakkelijk zelf zien op de sie van moederbordfabrikanten. kijk eens bij www.asus.com.tw

Die heeft bij alle moederborden een plaatje staan!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je moeder een nieuwe boord nodig heeft kun je het haar het best vragen dunkt me- maar als het over computers gaat, zie idd:

PMG FAQ

Beetje zelfwerkzaamheid mag ook wel, daar zijn de search en reviews voor :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.