Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50
Ik heb hier een Medion PDA van een kennis van me. Hij wil de kaart van Frankrijk hebben. Deze heb ik voor hem gekocht. Nu heb ik het volgende probleem:
De kaart van Frankrijk is 421 MB. De flashkaartjes die er bij zitten zijn maar 256MB. Dit gaat dus niet passen.

Bij de kaarten die standaard mee geleverd waren zit een programma waarmee je een deel kaart kunt selecteren. Alleen kon ik de kaart van Frankrijk niet toevoegen.

Nu is mijn vraag: Hoe kan ik een deel van de kaart van Frankrijk 'selecteren' om op dat flashkaartje van 256MB te zetten???

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Verwijderd

proberen een partitie op het kaartje te maken met systeembeheer in configscherm?

• M14
Daar heb ik niks aan. Het punt is: de flashkaart is 256MB. De kaart van Frankrijk is 421MB. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik een deel wat kleiner is dan 256MB van de kaart selecteren om op de flashkaart te zetten, zoals dit bij de kaarten van Benelux, Noord Duitsland en Zuid Duitsland ook gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door M14 op 28-03-2004 19:19 ]

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:20
Proberen met de software die bij de kaart hoort (Tomtom?) of anders een 512mb kaartje kopen.

Verwijderd

M14 schreef op 28 maart 2004 @ 19:18:
Daar heb ik niks aan. Het punt is: de flashkaart is 256MB. De kaart van Frankrijk is 421MB. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik een deel wat kleiner is dan 256MB van de kaart selecteren om op de flashkaart te zetten, zoals dit bij de kaarten van Benelux, Noord Duitsland en Zuid Duitsland ook gaat.
haha lol.. niet goed begrepen, ik dacht dus dat "frankrijk" en user was met een flashcrd van 421mb (:?) en dat je apparaat alleen met 256mb kaartjes kon omgaan.. lol.

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Ik weet dat je met TomTom een deelkaart kunt selecteren, maar weet niet of de software die geleverd is met de Medion dit ook kan.
Bij TomTom heb je de keuze uit deelkaarten van 16MB, 32MB of 64MB of de gehele kaart.

TomTom kent 2 versies van kaarten : gehele kaart of deelkaarten. Dit zijn dus 2 aparte cd-roms.

Heb je dus niet per ongeluk de verkeerde versie gekocht ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• speedme
Ohja, ik vergeet nog wat.......kijk eens op de site van Pocketpc-Club, daar kun je veel meer informatie vinden over de Medion PocketPC

http://www.pocketpcclub.nl

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
speedme schreef op 29 maart 2004 @ 20:09:
Ohja, ik vergeet nog wat.......kijk eens op de site van Pocketpc-Club, daar kun je veel meer informatie vinden over de Medion PocketPC

PocketPCs en verwijzingen naar andere sites

jesus !

Verwijderd

speedme schreef op 29 maart 2004 @ 20:09:

SPAM! :*)

• M14
Ik heb het volgende gisteravond geprobeerd:

De kaart van Frankrijk werdt bij het programma van Medion niet bij de standaard kaarten gezet. Dit heb ik kunnen oplossen door het volgende te doen:

In de install-dir van de software zit een dir die 'Stdmaps' heet. Daar zit de file 'ExpMaps.ini'. Hier stond eerst het volgende in:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
[Benelux]
Size = "203 MB"
CDPath = ""
CDName = "CD 2"

[Duitsland noord]
Size = "224 MB"
CDPath = ""
CDName = "CD 2"

[Duitsland zuid]
Size = "238 MB"
CDPath = ""
CDName = "CD 2"

Ik heb dit er onder gezet:

code:
1
2
3
4
[FRANCE]
Size = "421 MB"
CDPath = ""
CDName = "FRANCE"

De cdnaam, het aantal MB enz moeten overeen komen, anders werkt het niet. De kaart van Frankrijk staat nu bij de 'standaard' kaarten en is ook gedetaileerd. Niet alleen de hoofdwegen dus.

Nu zit in de Medion-software ook een optie voor een deel van een kaart te selecteren, en zo een 'eigen kaart' te maken. Voor de Benelux, Noord- en Zuid-Duitsland werkt dit, omdat dit de standaard kaarten zijn. Maar voor Frankrijk niet :?

Weet iemand hoe ik dit laatste kan oplossen? Want dan ben ik van mijn probleem af.

[ Voor 42% gewijzigd door M14 op 29-03-2004 23:44 ]

Verwijderd

als je de legale versie hebt, wat ik regelmatige betwijfel. dan zit er een cd bij en kun je een deel selecteren die je nodig hebt, ja het klopt dat de frankrijk totaal 412 mb is.

Dat programma moet je installeren, krijg je een kaart van frankrijk en dan kun je een stuk selecteren en dan exporteren naar je pocketpc. je kunt zelfs begin en eindbestemming invoeren en dan maakt het programma een stuk kaart aan met alleen de route die je nodig hebt en dat is lang geen 412mb.

en nee tis niet zoals bij tomtom op die premitieve manier dat je alleen kunt kiezen tussen delen van de kaart, bij navtech medion, navigon, engin heb je alle vrijheid van de wereld. je kunt zelfs bijvoorbeeld alleen parijs selecteren of god weet wat.

• speedme
Mijn verontschuldigingen :)

Ik wist niet dat dit niet meer mocht.

• M14
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 11:35:
als je de legale versie hebt, wat ik regelmatige betwijfel. dan zit er een cd bij en kun je een deel selecteren die je nodig hebt, ja het klopt dat de frankrijk totaal 412 mb is.

Dat programma moet je installeren, krijg je een kaart van frankrijk en dan kun je een stuk selecteren en dan exporteren naar je pocketpc. je kunt zelfs begin en eindbestemming invoeren en dan maakt het programma een stuk kaart aan met alleen de route die je nodig hebt en dat is lang geen 412mb.

en nee tis niet zoals bij tomtom op die premitieve manier dat je alleen kunt kiezen tussen delen van de kaart, bij navtech medion, navigon, engin heb je alle vrijheid van de wereld. je kunt zelfs bijvoorbeeld alleen parijs selecteren of god weet wat.
Ik weet wel dat dit kan. Bij de standaard kaarten is dit makkelijk. Maar hoe krijg ik het voor elkaar met de kaart van Frankrijk?? Zoals ik in een post eerder schreef: Ik heb het al klaar gekregen om de kaart Frankrijk bij de standaard kaarten te krijgen. Alleen wordt de kaart niet gezien bij de optie waar je een deel van de kaart kunt selecteren en opslaan.

• M14
Subtiel schopje :)

Iemand?

• M14
En nog maar een schopje :)

Pagina: 1