[Nieuws] Epic bant cheaters

Pagina: 1
Acties:

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:48

Robtimus

me Robtimus no like you

Topicstarter
Epic Cracks Down on Unreal Tournament 2004 Cheaters

Epic Games has started to take a decidedly hardcore approach to dealing with online cheating. In a recent forum posting, Epic warns that anyone caught cheating will be permanently banned from Unreal Tournamnet 2004's master server.

Apparently, this new approach has already started to take effect:
"In addition to an improved version of the cheat-stopping measures found in UT2003, UT2004 utilizes a targeted tracking and response system at the master server level that allows us to focus on those people really causing problems. Yesterday we identified and permanently banned a UT2004 player, "Zellius", for cheating."
bron: http://www.insidemacgames.com/news/story.php?ID=9324

Laat even duidelijk zijn dat ik geen fan ben van cheaten (ik game tegenwoordig zelfs vrijwel niet meer online), maar kan dit wel?
Je betaalt (gaan we wel even vanuit) zo'n 50 euro voor een spel, vaak met de intentie vooral online te spelen. Dan cheat je, en wordt je de mogelijkheid ontzegd te doen waar je die game voor hebt gekocht: online gamen.
Natuurlijk is het goed dat cheaten wordt ontmoedigd, maar dan komen er 2 vragen naar voren:
1) wat wordt precies als cheaten beschouwd?
2) hebben zij wel het recht dit te doen terwijl je er 50 euro voor hebt betaald?

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
IceManX schreef op 28 maart 2004 @ 18:12:
[...]

2) hebben zij wel het recht dit te doen terwijl je er 50 euro voor hebt betaald?
Why not? Je koopt het spel, niet het gebruik van de online game-servers? :? Je kunt prima via een LAN-game spelen lijkt me :)

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
1) aimbots trainers, speedmods (super speed en die soort onzin)
helemaal niet leuk als je zit te UT'en, en het leuke van die mensen is dat ze zichzelf helemaal te gek vinden en nooit weg gaan

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dit schrikt perfect af. Nou denken eerst veel mensen twee keer na voordat ze er aan beginnen. (en vooral die willen kijken of het leuk is dat cheaten... :X
(mischien ook voor het eerst dan een mens 2 keer nadenkt :+ )

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Osiris schreef op 28 maart 2004 @ 18:15:
[...]

Why not? Je koopt het spel, niet het gebruik van de online game-servers? :? Je kunt prima via een LAN-game spelen lijkt me :)
De mogelijkheid om on-line te kunnen spelen lijkt mij inderdaad een extra service; iets waar je in principe niet voor hebt betaald. Ik denk dat ze ook wel in de voorwaarden bij het registreren voor je on-line account wel ergens neer hebben gezet dat ze je bannen bij cheaten. Ik vind dit niet meer dan normaal. Welk recht heb jij om het plezier van een ander te vergallen?

• Hahn
  • Nu online
Dus jij vindt ook dat de politie je auto of rijbewijs niet in beslag mag nemen als jij de regels verschrikkelijk overtreedt? Want het komt op precies hetzelfde neer: je overtreedt de regels en ondanks dat je voor je rijbewijs/auto hebt betaald mag een ander jou het recht ontzeggen om te mogen rijden. Hetzelfde geldt in de gameswereld :)

The devil is in the details.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heeft 1 zo'n iemand het recht om het voor de 19 anderen op een server te verpesten? Zij hebben ook allemaal betaald.

{signature}

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:48

Robtimus

me Robtimus no like you

Topicstarter
December schreef op 28 maart 2004 @ 18:20:
Dus jij vindt ook dat de politie je auto of rijbewijs niet in beslag mag nemen als jij de regels verschrikkelijk overtreedt? Want het komt op precies hetzelfde neer: je overtreedt de regels en ondanks dat je voor je rijbewijs/auto hebt betaald mag een ander jou het recht ontzeggen om te mogen rijden. Hetzelfde geldt in de gameswereld :)
Alleen zijn de regels in de gameswereld wel zo duidelijk omschreven? En zo ja, waar? Deze analogie gaat IMHO niet helemaal op.
Voutloos schreef op 28 maart 2004 @ 18:20:
[...]

Heeft 1 zo'n iemand het recht om het voor de 19 anderen op een server te verpesten? Zij hebben ook allemaal betaald.
Good point. Ik ben er vanuit gamerview ook helemaal niet op tegen, alleen ik dacht ook aan de rechten van de gamer / cheater.

Echter: verder hebben Osiris en Genghis Khan trouwens wat mij betreft gelijk, alleen had ik het zo nog niet gezien.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• DJTimo
  • Laatst online: 31-10 11:47
Niet alleen het daadwerkelijk vals spelen op een online server wordt als cheaten beschouwd. Ook het gebruik van een onrechtmatig verkregen key wordt aangepakt. Terecht overigens, want daardoor kan de rechthebbende niet meer online spelen (1 dezelfde key tegelijkertijd online).

Zie ook http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=359153 :)

• Hahn
  • Nu online
IceManX schreef op 28 maart 2004 @ 18:29:
[...]
Alleen zijn de regels in de gameswereld wel zo duidelijk omschreven? En zo ja, waar? Deze analogie gaat IMHO niet helemaal op.
Je ziet vaak genoeg bij omschrijvingen van servers dat er uitdrukkelijk staat dat je niét moet cheaten en anders wordt je geband, is dat niet duidelijk?

Cheaten is trouwens hetzelfde als andere mensen lastig vallen en dáár bestaat wel/ook een (maat)regel voor in de wet :)

The devil is in the details.

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Wel lullig als je je broertje een middagje laat gamen en opeens kun je niet meer inloggen. Misschien dat de maatregel iets te drastisch is. Effectief is het zeker.

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:20

Fisico

by Fabian

NSTM > SGD

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-10 07:26

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Tja Blizzard doet dit al wat langer met War III en Diablo II en volkomen terecht. Staat ook vast wel ergens in de regels die je krijgt voordat je ergens op accept klikt.

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
ProPHeT_Ewok schreef op 28 maart 2004 @ 19:18:
Wel lullig als je je broertje een middagje laat gamen en opeens kun je niet meer inloggen. Misschien dat de maatregel iets te drastisch is. Effectief is het zeker.
Dan moet je maar zorgen dat je je broertje goed africht, of hem niet in de buurt van je computer laten komen.

Verwijderd

DJTimo schreef op 28 maart 2004 @ 18:47:
[...]
Niet alleen het daadwerkelijk vals spelen op een online server wordt als cheaten beschouwd. Ook het gebruik van een onrechtmatig verkregen key wordt aangepakt. Terecht overigens, want daardoor kan de rechthebbende niet meer online spelen (1 dezelfde key tegelijkertijd online).

Zie ook http://www.ataricommunity...ad.php?s=&threadid=359153 :)
CD-keys zijn lame :/

Die CD-Key gens (niet dat ze altijd werken maar goed), Maar als iemand hem heeft gekocht. voert CD-key in, en zo'n maloot download een key-gen en krijgt de zelfde CD-key. Lekker lame dat de officiele eigenaar van die key niet meer kan spelen, (maar zo is het met q3a ook)
Zou beter zijn als de maker ook een proggie maakt, (net zoiets a dynip (of hoe het ook mag heten) maar dat gewoon de cd-key aan het IP / Hostname word gekoppelt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 19:33 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 19:31:
[...]

CD-keys zijn lame :/

Die CD-Key gens (niet dat ze altijd werken maar goed), Maar als iemand hem heeft gekocht. voert CD-key in, en zo'n maloot download een key-gen en krijgt de zelfde CD-key. Lekker lame dat de officiele eigenaar van die key niet meer kan spelen, (maar zo is het met q3a ook)
Zou beter zijn als de maker ook een proggie maakt, (net zoiets a dynip (of hoe het ook mag heten) maar dat gewoon de cd-key aan het IP / Hostname word gekoppelt :)
Maar dat is weer lastig als je van provider wisselt. Het beste wat ik tot nu toe gezien heb is de manier waarop Tribes 2 het aanpakt(e). Je krijgt gewoon een CD key meegeleverd, maar met die CD key maak je een account aan.

Op die manier kan de key maar 1x gebruikt worden, en als jij je account gegevens veilig bewaard (bv. in je hoofd) kan niemand meer jouw key stelen + kunnen er allerlei statistieken / andere leukigheidjes verboden worden aan je account (een kleine homepage, clans kunnen centraal geregeld worden etc.)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

Flapmo

and back is gigi!

de vraag is niet of zij het mogen, de vraag is mag je cheaten --> nee, het is source hack. Niet toegestaan, hun server (de master) dus ban is allowed.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

Ach, Valve doet dit al zolang. Niets mis mee toch? Gewoon niet hacken, klaar. :)
Overigens staan ze volledig in hun recht, want je mag neem ik aan ook bij UT de engine niet dusdanig verminken dat je een aimbot mag gebruiken? En anderzijds zijn het hun regels waarmee je elke keer dat je een server joined akkoord gaat, dus is het altijd juridisch gezien goed.

Verwijderd

nadeel is dat Valve het ook deed als er nix aan de hand was... een keer inloggen op een laptop met vage videokaart was al genoeg voor sommigen...

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 12:54 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:07
Ik vind dit wel een goede actie van Epic. Zelfde met Blizzard, dat die een keer in de zoveel tijd een hoop accounts weggooien omdat er vage praktijken plaats vonden.
Wat mij betreft mogen ze cheaters en aimbot etc. lamers lekker hard aanpakken.
Wat natuurlijk wel balen is, is als ze een fout maken en je daardoor je cd-key kwijt raakt. Maar ik denk dat het systeem erachter toch wel dermate goed in elkaar zit dat er niet snel foutjes gemaakt zullen worden :) (mag ik toch hopen eigenlijk :P )

• HuggyB
  • Laatst online: 06-10 21:09
Volgens mij valt het onder reverse engineering, en dat is verboden.

Verwijderd

Hoe zit het met bright skins?
De een vind het wel cheaten en de ander niet.
Zometeen krijgt je een ban zonder dat je door hebt dat je cheat :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 13:44:
Hoe zit het met bright skins?
De een vind het wel cheaten en de ander niet.
Zometeen krijgt je een ban zonder dat je door hebt dat je cheat :?
alles wat niet standaard is = cheat (oneerlijk voordeel)

Verwijderd

Goeie zaak, bannen die handel!

Bright skins .... dat het nog een vraag is joh, natuurlijk is dat cheaten. Als het een server setting ONLY is, pas dan is het niet cheaten. Alle client-side-only troep om het spelen makkelijker te maken dan anderen is cheaten, dit is geen Japans toch?

Verwijderd

Wat is het cheaten aan Bright skins dan, als ik het contrast van me monitor helemaal omhoog gooi, zodat ik in alle donkere ruimtes goed kan zien, ben je dan ook aan het cheaten?

Je kan ook alle details omlaag gooien behalve de player skins op high details laten staan, heeft een beetje hetzelfde effect als bright skins, is dat ook cheaten?

Met een aimbot en speedhack haal hogere scores, door bright skins niet, daar komt het nog steeds aan op skills.

Als je bijvoorbeeld wat quake3 movies download, heel veel clan spelers gebruiken bright skins, terwijl het niet standaard in quake3 zit, daar is het wel helemaal geaccepteerd dat er bright skins gebruikt worden, dus waarom doet iedereen er opeens zo moeilijk over in de ut2004 community?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 13:58 ]

Verwijderd

Ja, zo kom je er altijd onderuit. Lekker met dat soort voorbeelden aankomen :). Gamma en settings zoals dat kan iedereen gebruiken, weet ook iedereen DAT je zxe kan gebruiken .... wat de details betreft ook ... het gaat hier om 'software' van derden die je moet installeren om iets voor elkaar te krijgen. Het is minder dan wallhacks/aimbotten, maar je kan wel iedereen altijd zien, of ze nu in een donker stuk lopen of niet, van veraf .... je ziet die overbelichte kleur toch wel, en dan is het toch in je voordeel. Het blijft cheaten, je maakt het spelen voor jezelf makkelijker door het gebruik van het installeren van iets wat niet bij de originele software zit. Je kan het wel lekker goed gaan praten met voorbeelden, sorry, het blijft cheaten.

En het zou niet erg zijn ALS

1) Het een server setting zou zijn
2) Iedereen je speelde wist dat je het gebruikte

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 14:01 ]

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 13:47:
[...]

alles wat niet standaard is = cheat (oneerlijk voordeel)
Dus als ik me knoppen anders instel ben ik aan het cheaten?

Denk het niet. Dus ik mag me knoppen veranderen. En wat als ik nu een een paar knoppen combineer zodat ik alsnog voordeel heb?
De grens tussen cheaten en niet cheaten is soms heel erg vaag.

- specs - audioscrobbler -

Verwijderd

daaf258 schreef op 29 maart 2004 @ 14:01:
[...]De grens tussen cheaten en niet cheaten is soms heel erg vaag.
Zeker, maar niet met zulke gare voorbeelden. Die slaan echt nergens op. Dat is het interpreteren van wat wij schrijven op een verkeerde manier. Zo kan ik aimbots ook nog goed praten. Beetje gezond verstand is wel handig :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 14:04:
[...]

Zeker, maar niet met zulke gare voorbeelden. Die slaan echt nergens op. Dat is het interpreteren van wat wij schrijven op een verkeerde manier. Zo kan ik aimbots ook nog goed praten. Beetje gezond verstand is wel handig :).
Nee wat jij nu zegt slaat nergens op, een aimbot is in geen geval goed te praten op geen enkele manier.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 14:08:
[...]Nee wat jij nu zegt slaat nergens op, een aimbot is in geen geval goed te praten op geen enkele manier.
Bij wijze van voorbeeld *sigh* .... lamaar, vraag het dan niet vriend :).

• daaf258

daaf258

For Aiur

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 14:04:
[...]

Het was meer om duidelijk te maken dat je niet zo radicaal kan zeggen van:
alles wat niet standaard is, is cheaten. Dat is pas een gaar voorbeeld. Wat versta je onder "standaard". En dat probeerde ik duidelijk te maken met dat voorbeeld.
En aimbots is een 3rd party programma waarvan je daadwerklijk veeeel beter gaat spelen. Als ik een paar knoppen verander ga ik nog niet in een keer veeeel beter spelen ofzo. Maar toch heb ik op sommige momenten voordeel ten opzichte van mijn tegenstander.
Dus dat je nu in een keer aimbots goed zou kunnnen praten met dezelfde redenering vind ik een beetje vage opmerking.

• daaf258

daaf258

For Aiur

quote ipv edit.

[ Voor 98% gewijzigd door daaf258 op 29-03-2004 14:12 ]

Verwijderd

Ja klopt, daarom zijn die ook nog erger. Maar als ik iemand niet kan zien omdat 'ie in een donker hoekje staat, kun jij hem wel zien. Tuurlijk, je moet zelf schieten en zo, ik zeg ook niet dat deze cheat van hetzelfde niveau is, maar het blijft een cheat. In clanmatches, als je die speelt, moet je zowieso echt weten of het gebruikt wordt of niet. Maar ok, een cheat waar je niet beter van gaat spelen, maar wel een klein voordeeltje kunt hebben. Als instellingen die iedereen kan doen thuis met het spel/XP/systeem/monitor, ja dat kan iedereen doen inderdaad.

Maar ik bedoelde bijvoorbeeld, omdat je dan kunt zeggen 'dan kan iedereen ook de mogelijkheid hebben die brightskins te installeren' .... dat kan met aimbot ook.

Maar ja, ieder moet doen wat 'ie niet laten kan, er werd alleen gevraagd of het cheats waren of niet.

Verwijderd

Epic geeft geen tools om een aimbot of zo te maken.
Epic geeft wel tools om skins te maken, Epic laat het dus zelf ook al toe anders hadden ze er wel geen skin editter uitgegeven, en hadden ze de skins beveiligd of iets dergelijks zodat ze niet veranderd kunnen worden.

De rede dat ik deze discusie begon is omdat benieuwd was waarom het nou cheaten is?
Ik speel in een clan, als een clan speler probeer je gewoon je systeem zoveel mogelijk te tunen, ik heb een steelpad S4 gekocht voor 40,- eypo, en mouse skates, gewichtjes in me muis eruit gehaald, verder proberen altijd zo veel mogelijk FPS te halen, zodat je geen last hebt van frame drops, ini files editten, visuele details uitzetten die bellemmerend kunnen zijn, brightness omhoog, en bright skins horen er ook gewoon bij.
Ik vind het gewoon een onderdeel van het tunen, en ja je hebt er wel een voordeel mee anders zou ik het niet doen, maar ik vind het verre weg van cheaten want met bright skins alleen win je het niet.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 14:59 ]

Verwijderd

Die begrijp ik ook al niet meer. Je moet echt een cursus voorbeelden geven volgen haha ;)!

Die andere dingen die je noemt is trouwens inderdaad gewoon normaal. Je kunt er niets aan doe als je een betere muis hebt, je ini-files goed tweakt .... lijkt me geen cheaten .... en zoals ik al zei, in clanmatches is het anders, dan weet iedereen het etc.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 14:42 ]

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
http://www.unreal2k3.com/...News&file=article&sid=141

Epic zelf brengt Bright Skin mods uit, denk dat ze dan moeilijk mensen die die gebruiken kunnen gaan bannen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 14:22:
Epic geeft geen tools om een aimbot of zo te maken.
Epic geeft wel tools om skins te maken, Epic laat het dus zelf ook al toe anders hadden ze er wel geen skin editter uitgegeven, en hadden ze de skins beveiligd of iets dergelijks zodat ze niet veranderd kunnen worden.

De rede dat ik deze discusie begon is omdat benieuwd was waarom het nou cheaten is?
Ik speel in een clan, als een clan speler probeer je gewoon je systeem zoveel mogelijk te tunen, ik heb een steelpad S4 gekocht voor 40,- eypo, en mouse skates, gewichtjes in me muis eruit gehaald, verder proberen altijd zo veel mogelijk FPS te halen, zodat je geen last hebt van frame drops, ini files editten, visuele details uitzetten die bellemmerend kunnen zijn, brightness omhoog, en bright skins horen er ook gewoon bij.
Ik vind het gewoon een onderdeel van het tunen, en ja je hebt er wel een voordeel mee anders zou ik het niet doen, maar ik vind het verre weg van cheaten want met bright skins alleen win je het niet.
:r Tja.... wat moet ik daar nu op zeggen. Op zich is t prima, dat jij jezelf allerlei "voordelen" gunt om een hogere score te halen. Alleen ik denk dat je toch ff goed moet nadenken wie je tegenstanders zijn. Als jij in een LAN party zit met allemaal mensen met dezelfde apparatuur en motivatie (om de boel te kopen cq te tunen, etetera) is het je goede recht. Als je op zondagochtend zit te knallen tegen de doorsnee PC-er,... ben je toch een beetje lullig bezig. 8)7

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Als ze 'cheaters' gaan bannen dan vind ik ook dat ze een game 'as is' moet maken.
m.a.w. geen tweakmogelijkheden zoals enemycolors, packetveranderingen, etc.

Dus gewoon een game met een vast fps, of iig een engine waarbij de fps geen invloed hebben op je 'mogelijkheden' in het spel. Quake 3 b.v. is daar heel goed in, des te beter je systeem des te meer je kan.

Dus cheaters weg OK, maar dan de hele boel standaardiseren anders blijf je ongelijkheid houden.

Mijn rig

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 16:31:
[...]

:r Tja.... wat moet ik daar nu op zeggen. Op zich is t prima, dat jij jezelf allerlei "voordelen" gunt om een hogere score te halen. Alleen ik denk dat je toch ff goed moet nadenken wie je tegenstanders zijn. Als jij in een LAN party zit met allemaal mensen met dezelfde apparatuur en motivatie (om de boel te kopen cq te tunen, etetera) is het je goede recht. Als je op zondagochtend zit te knallen tegen de doorsnee PC-er,... ben je toch een beetje lullig bezig. 8)7
Nou maak je maar geen zorgen hoor, ik zit niet zo vaak op publics.
Gelukkig doen de mensen waar ik samen mee speel er niet moeilijk over, want die weten dat je er niet beter door gaat spelen.
De mensen die er moeilijk over doen zijn volgens mij gewoon bang om hierdoor te verliezen, terwijl je er niet beter door speelt, laat je zusje maar is ut2004 spelen met normale instellingen en daarna met getweakte instellingen en bright skins, ze zal er echt niks beter door spelen.
Dat is bij wallhacks/aimbots etc wel anders, daarom zijn wallhacks/aimbots cheats en bright skins niet

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 17:14 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:07:
[...]

Gelukkig doen de mensen waar ik samen mee speel er niet moeilijk over.
De mensen die er moeilijk over doen zijn volgens mij gewoon bang om hierdoor te verliezen, terwijl je er niet beter door speelt, laat je zusje maar is ut2004 spelen met normale instellingen en daarna met getweakte instellingen, ze zal er echt niks beter door spelen.
Zorgen? :? Ik maak me niet zo snel zorgen hoor. :) Ik snap alleen niet waarom mensen kunnen kicken op een hoge score als ze een edge heb die andere niet hebben. Eigenlijk een beetje als een roeiwedstrijd winnen met een speedboot. 8)7

En zeg nou niet dat je er niet beter door gaat spelen, want dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin, omdat het twee verschillende zaken zijn. 1) als speler meer kwaliteiten bezitten, 2) betere randvoorwaarden hebben. Bovendien .... waarom doe je t anders? >:) Als je er toch niks mee bereikt ....
En dat zusje van mij ... die schiet jou ook nog voor je knar als zij wel door de struiken heen kan gluren en jij niet (grote meid, hoor). Zo simpel is het. 8)

Het enig wat ik wil zeggen is .... of allemaal ... of allemaal niet. Als jij vraagt is het cheaten,.... zeg ik gewoon "ja:". Allemaal niet én eentje wel ... da's cheaten. Ongeacht wat, hoe, wanneer je t doet .... ;)

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-10 08:15

R-B

Blokkert

kunne ze ook niet illegale cd-keys gaan bannen? :D
wordt lekker rustig online met de naaiers :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:34:
[...]

Zorgen? :? Ik maak me niet zo snel zorgen hoor. :) Ik snap alleen niet waarom mensen kunnen kicken op een hoge score als ze een edge heb die andere niet hebben. Eigenlijk een beetje als een roeiwedstrijd winnen met een speedboot. 8)7

En zeg nou niet dat je er niet beter door gaat spelen, want dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin, omdat het twee verschillende zaken zijn. 1) als speler meer kwaliteiten bezitten, 2) betere randvoorwaarden hebben. Bovendien .... waarom doe je t anders? >:) Als je er toch niks mee bereikt ....
En dat zusje van mij ... die schiet jou ook nog voor je knar als zij wel door de struiken heen kan gluren en jij niet (grote meid, hoor). Zo simpel is het. 8)

Het enig wat ik wil zeggen is .... of allemaal ... of allemaal niet. Als jij vraagt is het cheaten,.... zeg ik gewoon "ja:". Allemaal niet én eentje wel ... da's cheaten. Ongeacht wat, hoe, wanneer je t doet .... ;)
Probeer het nou eerst zelf maar eens voordat je gaat blaten.
Ik gebruik bright skins niet omdat ik tegenstanders dan beter zie maar omdat iedereen er dan hetzelfde uitziet.
Als je iemand herkend aan zijn skin, denk je van: oh daar hebben we hem, dan ga je anders spelen, het klinkt heel vaag maar het is wel zo.
Spelers zie ik gewoon nog even snel als zonder bright skins, want mijn brightness staat altijd hoog, van mij part mogen de skins allemaal bruin zijn, als ze allemaal maar hetzelfde zijn.

De instellingen in de ini files zijn voornamelijk key binds en detail instellingen, niks waar je beter van gaat spelen, gewoon instellingen wat het spel beter laat aansluiten op mijn pc en eisen.

Ohja en dat voorbeeld met jou zusje, das een voorbeeld van een wallhack, wel een echte cheat dus waar je echt meer kills mee haalt, niet zoals bij bright skins waar je het nog altijd met je eigen skills moet doen anders word je gewoon afgeknald ;)

Dat voorbeeld met die roeiwedstrijd is alleen maar te vergelijken met wallhacks/aimbots/speedhacks.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 18:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:49:
[...]

Probeer het nou eerst zelf maar eens voordat je gaat blaten.
Ik gebruik bright skins niet omdat ik tegenstanders dan beter zie maar omdat iedereen er dan hetzelfde uitziet.
Als je iemand herkend aan zijn skin, denk je van: oh daar hebben we hem, dan ga je anders spelen, het klinkt heel vaag maar het is wel zo.
Spelers zie ik gewoon nog even snel als zonder bright skins, want mijn brightness staat altijd hoog, van mij part mogen de skins allemaal bruin zijn, als ze allemaal maar hetzelfde zijn.

De instellingen in de ini files zijn voornamelijk key binds en detail instellingen, niks waar je beter van gaat spelen, gewoon instellingen wat het spel beter laat aansluiten op mijn pc en eisen.

Ohja en dat voorbeeld met jou zusje, das een voorbeeld van een wallhack, wel een echte cheat dus waar je echt meer kills mee haalt ;)
Blaten? Dat zeg ik toch ook niet als jij over mijn zusje begint? Beetje jammer... :+ S ff kijken ... ik citeer .. jou:

"Ik vind het gewoon een onderdeel van het tunen, en ja je hebt er wel een voordeel mee anders zou ik het niet doen, maar ik vind het verre weg van cheaten want met bright skins alleen win je het niet."

Als je jezelf een voordeel bezorgd dat anderen niet hebben (want anders zou je t immers niet doen) ... dan zijn we er toch. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:00:
[...]

Blaten? Dat zeg ik toch ook niet als jij over mijn zusje begint? Beetje jammer... :+ S ff kijken ... ik citeer .. jou:

"Ik vind het gewoon een onderdeel van het tunen, en ja je hebt er wel een voordeel mee anders zou ik het niet doen, maar ik vind het verre weg van cheaten want met bright skins alleen win je het niet."

Als je jezelf een voordeel bezorgd dat anderen niet hebben (want anders zou je t immers niet doen) ... dan zijn we er toch. :)
Zoals ik al zei, ik vind het fijn om niet iemand te kunnen herkennen door bright skins, das het voordeel, daar haal je niet meer kills door.
Totaal niet te vergelijken met de echte cheats dus waar je wel meer kills mee haalt.

En begrijp me niet verkeert, ik ben tegen cheaters, ik baal er altijd heel erg van als er opeens een cheater in de game komt terwijl het net zo spannend is. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 18:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:03:
[...]

Zoals ik al zei, ik vind het fijn om niet iemand te herkennen, das het voordeel, daar haal je niet meer kills door.
Wel als ik zonder die skins denk .... is t nou een teammate of een vijand? en vervolgens door diezelfde persoon gelijk neergepaft wordt omdat hij het wel meteen zag. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:04:
[...]

Wel als ik zonder die skins denk .... is t nou een teammate of een vijand? en vervolgens door diezelfde persoon gelijk neergepaft wordt omdat hij het wel meteen zag. ;)
Jezelf trainen om het wel te kunnen zien, is in 1 opslag te zien bij welk team hij hoord zonder bright skins hoor. :)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

[...]
Voor beide vraagstukken verwijs ik je door naar de Licence Agreement van dat spel. Daar staat precies in wat je wel en niet mag doen... En als je die voorwaarden breekt dan mogen ze je inderdaad van hun servers blokkeren.

Is overigens niets nieuws, Diablo 2 bijvoorbeeld doet het al tijden (zonder succes, omdat je zo een nieuwe key aan kan maken met n keygen).

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.imageshack.us/img2/7299/banned1.JPG

een tijdelijke ban dus, maar vind het een goede zaak. Heel het cheaten/aanpassen van de oorspronkelijke game vind ik erg vervelend.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 18:25 ]

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:25:
[afbeelding]

een tijdelijke ban dus, maar vind het een goede zaak. Heel het cheaten/aanpassen van de oorspronkelijke game vind ik erg vervelend.
Hoezo tijdelijk :?
Er staat bovenaan: Permanent, geen temporary oid.

C:\>_

Verwijderd

Kijk eens wat er helemaal bovenaan staat...permanent ban dus :)

edit: net te laat zie ik , volgende x maar f5'e

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 18:38 ]

• LordMithril
  • Laatst online: 31-10 23:10
Wat zien jullie hier als cheats als jullie al bij brightskins opvliegen :?
ik zie het als volgt:

Tweaks:
Geen eigen voetstappen horen
Default models (allemaal Gorge en Rylisa models)
Brightskins (standaard bijgeleverd, je moet alleen ff weten hoe ze aan moeten)
brightness hoger (help heel veel, mischien wel meer dan brightskins)

Cheats:
Triggerbot
Aimbot
Wallhack
Radar

de tweaks heb ik zelf allemaal.. de cheat natuurlijk niet ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Vinnie schreef op 29 maart 2004 @ 18:35:
[...]

Hoezo tijdelijk :?
Er staat bovenaan: Permanent, geen temporary oid.
lees dan ook even de tekst ;)
This ban will remain in place until Until you realize your mistakes.

al zal dit in dit geval inderdaad voor altijd zijn waarschijnlijk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 19:10 ]

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 17:07:
[...]

Gelukkig doen de mensen waar ik samen mee speel er niet moeilijk over, want die weten dat je er niet beter door gaat spelen.
De mensen die er moeilijk over doen zijn volgens mij gewoon bang om hierdoor te verliezen, terwijl je er niet beter door speelt, laat je zusje maar is ut2004 spelen met normale instellingen en daarna met getweakte instellingen en bright skins, ze zal er echt niks beter door spelen.
Dat is bij wallhacks/aimbots etc wel anders, daarom zijn wallhacks/aimbots cheats en bright skins niet
Ligt eraan he?
Bij snelle spellen zoals UT en Quake3 e.d, zijn brightskins niet zo'n groot voordeel, wel een beetje, want het zijn tenslotte donkere spellen en je merkt de vijand dus veel sneller op dan normaal.
Bij tactical shooters zoals CS en Rainbow6 e.d zijn brightskins wel cheats, want bij die spellen ligt het tempo lager en gaat het vaak om stealth.

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 16:53

hayate666

zwaardfetisjist

Als bright skins niks voor je score uitmaken waarom wil je ze dan zo graag hebben? :?

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• skullsplitter
  • Laatst online: 17-10 14:11

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Lord_Mithril schreef op 29 maart 2004 @ 18:57:
Wat zien jullie hier als cheats als jullie al bij brightskins opvliegen :?
ik zie het als volgt:

Tweaks:
Geen eigen voetstappen horen
Default models (allemaal Gorge en Rylisa models)
Brightskins (standaard bijgeleverd, je moet alleen ff weten hoe ze aan moeten)
brightness hoger (help heel veel, mischien wel meer dan brightskins)

Cheats:
Triggerbot
Aimbot
Wallhack
Radar

de tweaks heb ik zelf allemaal.. de cheat natuurlijk niet ;)
Mjah, kijk, alle clientside only veranderingen zie ik als een cheat... ondanks het gejammer dat mensen met brightskins net ze snel zien als zonder (wat ik dus weiger te geloven, waarom denk je dat er camouflage bestaat? Zodat je ze net zo snel ziet?) blijven er gewoon teveel dingen vaag... een maat van me speelde Q2 ook in zo'n beetje primaire kleuren, zo kan ik ook iemand aan de andere kant van het level zien, om maar te zwijgen dat het wel erg opvalt als alles even licht is...

Vooral als de andere kant gewoon speelt zoals het door de developer bedoeld is, namelijk alleen met het officiele spul en met de standaard binnen de game mogelijke instellingen. Brightness omhooggooien heeft opzich namelijk nauwelijks zin, omdat je het donker gewoon wat lichter maakt, maar kwa contrast schiet je er niets mee op, waardoor je toch grijs op grijs ziet...

www.avpnews.com

• LordMithril
skullsplitter schreef op 29 maart 2004 @ 22:38:
[...]

Mjah, kijk, alle clientside only veranderingen zie ik als een cheat... ondanks het gejammer dat mensen met brightskins net ze snel zien als zonder (wat ik dus weiger te geloven, waarom denk je dat er camouflage bestaat? Zodat je ze net zo snel ziet?) blijven er gewoon teveel dingen vaag... een maat van me speelde Q2 ook in zo'n beetje primaire kleuren, zo kan ik ook iemand aan de andere kant van het level zien, om maar te zwijgen dat het wel erg opvalt als alles even licht is...

Vooral als de andere kant gewoon speelt zoals het door de developer bedoeld is, namelijk alleen met het officiele spul en met de standaard binnen de game mogelijke instellingen. Brightness omhooggooien heeft opzich namelijk nauwelijks zin, omdat je het donker gewoon wat lichter maakt, maar kwa contrast schiet je er niets mee op, waardoor je toch grijs op grijs ziet...
Geloof me, Brightness scheelt echt veel, zeker in de wat donkere maps of de donkere hoekjes.
En inderdaad, brightskins neem je om beter te zien, net als default models. Maar default models heeft dan nog het punt dat niet alle models op elke map evengoed zichtbaar zijn.
Als ik met Sapphire in een donker hoekje ga staan ziet iedereen mij. Al pak ik Gorge of Mr Crow dan ben ik meteen minder goed te zien.
Maar Clientside veranderingen, dan zou je FOV change ook als cheat moeten zien.
met FOV 80 kan je makkelijker mensen op afstand zien dan met FOV 100.

Brightskins is gewoon een optie in het spel, ze hebben hem alleen niet in de normale opties gezet. De brightskins worden gewoon bijgeleverd, kijk maar in je Texture Directory (BrightPlayerSkins.utx). Waarom zou je die dan niet aan mogen zetten?
Zelfs ATCC en UTpure staan het toe.

Oh en het is ook binnen de game aan te zetten ;) type maar eens "preferences" in je console ;)

Trouwens, bedenk me net nog iets.
Dingen als Pipedweapon binds kunnen je ook een groot voordeel geven doordat je sneller van wapen kan wisselen. Het zijn allemaal dingen die je als beginnende speler nog niet kent, maar dat maakt het nog niet meteen cheaten.

[ Voor 10% gewijzigd door LordMithril op 29-03-2004 23:03 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

hayate666 schreef op 29 maart 2004 @ 22:15:
Als bright skins niks voor je score uitmaken waarom wil je ze dan zo graag hebben? :?
Dan moet je lezen ik ga het niet voor een 3e keer uitleggen. 8)7

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Lord_Mithril schreef op 29 maart 2004 @ 22:56:
[...]

Geloof me, Brightness scheelt echt veel, zeker in de wat donkere maps of de donkere hoekjes.
En inderdaad, brightskins neem je om beter te zien, net als default models. Maar default models heeft dan nog het punt dat niet alle models op elke map evengoed zichtbaar zijn.
Als ik met Sapphire in een donker hoekje ga staan ziet iedereen mij. Al pak ik Gorge of Mr Crow dan ben ik meteen minder goed te zien.
Maar Clientside veranderingen, dan zou je FOV change ook als cheat moeten zien.
met FOV 80 kan je makkelijker mensen op afstand zien dan met FOV 100.

Brightskins is gewoon een optie in het spel, ze hebben hem alleen niet in de normale opties gezet. De brightskins worden gewoon bijgeleverd, kijk maar in je Texture Directory (BrightPlayerSkins.utx). Waarom zou je die dan niet aan mogen zetten?
Zelfs ATCC en UTpure staan het toe.

Oh en het is ook binnen de game aan te zetten ;) type maar eens "preferences" in je console ;)

Trouwens, bedenk me net nog iets.
Dingen als Pipedweapon binds kunnen je ook een groot voordeel geven doordat je sneller van wapen kan wisselen. Het zijn allemaal dingen die je als beginnende speler nog niet kent, maar dat maakt het nog niet meteen cheaten.
Mjah, hier ga ik dus het onderscheid maken tussen de hyperpolerende nerd die het spel als hun wereld zien waarin zij God zijn en de normale gamer... Een normale gamer speelt gewoon recht toe, recht aan, maar wel zodat ie nog ziet wat er gebeurd op het scherm (ikzelf speel met het principe zwart moet zwart zijn, dus het blijft in sommige games aardig donker).

De hyperfanatieke nerd echter gaat elk hoekje en gaatje exploiteren om er een betere prestatie uit te slepen, varierend van lighting settings tot FOV-binds (welke ik walchelijk vind).
Zo'n beetje ELK spel waar een redelijk unieke sfeer in hangt/hing is verziekt door mensen die op een dergelijke manier spelen, vind ik. JK2, AvP2, CS, you name it, het zijn spellen geworden waar de kiddo's en scriptpipo's heersen en waar je als normale gamer vaak al geen kans meer maakt, puur omdat je maar niet kunt wennen aan mensen die alles binnenstebuiten hebben gekeerd (en je dan nog tooien in een naam als "1337CyBeRWh0rE", nee, dat is echt iets om trots op te zijn...

Tis een beetje het idee dat je een blinde bejaarde op pad stuurt tegenover een genetisch gemanipuleerde kikker die alle kanten op springt, met de ogen van een havik zodat ie je neerschiet zodra je rollator de hoek om komt. Misschien een beetje overdreven, maar feit is dat deze mensen het spel gewoon niet spelen "as it was ment to be", en daar baal ik vaak van...

Als die brightskins trouwens niet in het standaard ingame menu aangezet kunnen worden en deze niet voor iedereen op de server tegelijk gelden dan zie ik dat idd als cheaten, want je sluit gewoon een "handicap uit"

www.avpnews.com

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 23:13:
[...]

Dan moet je lezen ik ga het niet voor een 3e keer uitleggen. 8)7
En toch zeg ik dat je je verschuild achter een drogreden. Je ziet een paarse duif toch ook sneller dan een grijze? Wat je eerder ziet kun je eerder raken, plain and simple...

www.avpnews.com

Verwijderd

Ik snap niet wat all the fuss is about eigenlijk. Blizzard doet dit al jaren..

• LordMithril
skullsplitter schreef op 30 maart 2004 @ 02:09:
[...]

Mjah, hier ga ik dus het onderscheid maken tussen de hyperpolerende nerd die het spel als hun wereld zien waarin zij God zijn en de normale gamer... Een normale gamer speelt gewoon recht toe, recht aan, maar wel zodat ie nog ziet wat er gebeurd op het scherm (ikzelf speel met het principe zwart moet zwart zijn, dus het blijft in sommige games aardig donker).

De hyperfanatieke nerd echter gaat elk hoekje en gaatje exploiteren om er een betere prestatie uit te slepen, varierend van lighting settings tot FOV-binds (welke ik walchelijk vind).
Zo'n beetje ELK spel waar een redelijk unieke sfeer in hangt/hing is verziekt door mensen die op een dergelijke manier spelen, vind ik. JK2, AvP2, CS, you name it, het zijn spellen geworden waar de kiddo's en scriptpipo's heersen en waar je als normale gamer vaak al geen kans meer maakt, puur omdat je maar niet kunt wennen aan mensen die alles binnenstebuiten hebben gekeerd (en je dan nog tooien in een naam als "1337CyBeRWh0rE", nee, dat is echt iets om trots op te zijn...

Tis een beetje het idee dat je een blinde bejaarde op pad stuurt tegenover een genetisch gemanipuleerde kikker die alle kanten op springt, met de ogen van een havik zodat ie je neerschiet zodra je rollator de hoek om komt. Misschien een beetje overdreven, maar feit is dat deze mensen het spel gewoon niet spelen "as it was ment to be", en daar baal ik vaak van...

Als die brightskins trouwens niet in het standaard ingame menu aangezet kunnen worden en deze niet voor iedereen op de server tegelijk gelden dan zie ik dat idd als cheaten, want je sluit gewoon een "handicap uit"
Kortom, jij vind praktisch elke clan speler een hyperfanatieke nerd :?
Hoe geniet jij in vredesnaam nog van spellen vraag ik me af. Ach boeiend, dat jij zo denkt kan ik weinig aan veranderen, tis jou goed recht.
enjoy, ik huppel uit dit topic :w

Bier, Whiskey en Metal!!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

NOFI, maar weet je wat jij moet doen? lekker achter een console kruipen en en daarop gaan multiplayeren, weet je zeker dat iedereen hetzelfde speelt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 30 maart 2004 @ 07:55:
[...]

NOFI, maar weet je wat jij moet doen? lekker achter een console kruipen en en daarop gaan multiplayeren, weet je zeker dat iedereen hetzelfde speelt
Beetje flauw ... ook skulsplitter heeft een hoop ping neergeteld om lekker online te kunnen gamen. Goed, hij drukt zich een beetje cru uit, maar er zit toch gewoon iets in ..... ;)

De games van tegenwoordig zijn echt supergoed gemaakt. Grafisch erg sterk en daardoor super sfeervol. Ok ik ben geen superervaren speler en ik vind het zelf te gek om op de hoogste resolutie met maximum details te spelen. Daarvoor heb ik die dure computer, ADSL en game in 1e instantie gekocht (en nee ... een console komt daar niet eens bij in de buurt).

Vervolgens moet ik het op het web op gaan nemen tegen mensen die 1) de resolutie lager gaan zetten, 2) alle details uitgooien zodat ze je beter zien, 3) de brightness naar ultra high schroeven zodat het al lang niet meer gaat om de grafische perfectie van het spel, 4) met skins in de weer gaan, etcetera, etcetera.

Als ik dan nog een beetje een kans wil maken, moet ik dat zelf ook gaan doen en met zonnebrand en een zonnebril achter mijn te brighte monitor gaan zitten. Dan haal je toch (vooral grafisch) niet meer uit het spel wat erin zit? :?

Nogmaals ik vind het prima als je dat wilt doen, maar dan wel met mensen die dat ervoor over hebben. Anders verpest je het voor de mindere goden ... immers in de sport zijn er toch ook niet voor niets verschillende klassen? ;)

• Kliniclown
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-03 19:20
Dat is dus ook een verschil. Sommige mensen kopen een game voor de looks, anderen voor de gameplay. En als je je gameplay kan verhogen door grafische instellingen te wijzigen dan heb ik daar geen probleem mee.

(Zelf speel ik wel eens met een iets lagere resolutie en iets minder details, maar de enige ini wijzigingen die ik gebruik zijn binds.)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nfshotrods schreef op 30 maart 2004 @ 10:29:
[...]

Dat is dus ook een verschil. Sommige mensen kopen een game voor de looks, anderen voor de gameplay. En als je je gameplay kan verhogen door grafische instellingen te wijzigen dan heb ik daar geen probleem mee.

(Zelf speel ik wel eens met een iets lagere resolutie en iets minder details, maar de enige ini wijzigingen die ik gebruik zijn binds.)
_/-\o_ kort maar krachtig maar wel de kern :)

Single player zet ik alles high voor de pracht en praal
maar online, alleen player details hoog, reden: snelle gameplay

Verwijderd

nfshotrods schreef op 30 maart 2004 @ 10:29:
[...]

Tja ... kan ik over doorzeuren |:( , maar kan er toch nix aan veranderen. Het enige wat ik eigenlijk kwijt wilde ... kies dan je servers met wat meer zorg. Allemaal wel of allemaal niet.

De vorige keer met een gabber gespeeld... netwerkie opgezet, etc., etc. en n leuke Public server gevonden. Ik een keer 1e (en laatste) hij een keer 1e (en laatste) en nog een paar andere sportievelingen 1e (en laatste). Beetje taunten ... leuke sfeer.... en ineens ... hoppa 4 clanleden op de Public :( ... knallen alles overhoop wat los en vast zit en hebben +/- 3x zoveel kills als de andere jan de tuinmannen (zoals ik). Daar ging het grote plezier van 16 anderen ... en weg gingen ze niet meer, want het slachthuis }:O beviel toch wel erg goed.

En dan kan ik alleen denken van ... kunst met 1) een muismat van 20 Euro, 2) een gamemouse van 60 Euro, 4) een handschoen van 40 Euro, 3) skins, 4) oogverblindende brightness, 5) keybinds, 6) ini tweaks, etc. etc. Een beetje als een peuter in elkaar hoeken als je zelf 100 kilo weegt en het afgelopen jaar de Golden Gloves award gewonnen hebt. ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.swiftdsl.com.au/~wwwbbot/UTScreenies/SkinHackshot001.jpg

Nou je hebt echt wel meer voordeel dan een beetje met je gamme/brightness settings spelen. Ik begrijp dat het er zo uit moet zien? Zeker in donkere ruimtes zie je bepaalde skins echt veel sneller, of uberhaupt .... puur cheaten dus.

Ja, als die andere voorbeelden die naar boven komen zoals FOV settings, keybinds .... zo ken ik er nog wel een paar, allemaal om maar aan te voeren dat je brightskins mag? Het is cheaten, als je het gebruikt, zo simpel als dat. Niet alle client settings zijn cheats, da's te makkelijk om als argument te gebruiken.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 10:57:
[afbeelding]

Nou je hebt echt wel meer voordeel dan een beetje met je gamme/brightness settings spelen. Ik begrijp dat het er zo uit moet zien? Zeker in donkere ruimtes zie je bepaalde skins echt veel sneller, of uberhaupt .... puur cheaten dus.

Ja, als die andere voorbeelden die naar boven komen zoals FOV settings, keybinds .... zo ken ik er nog wel een paar, allemaal om maar aan te voeren dat je brightskins mag? Het is cheaten, als je het gebruikt, zo simpel als dat. Niet alle client settings zijn cheats, da's te makkelijk om als argument te gebruiken.
bij mij ziet het er niet zo uit hoor
ik zie nog wel de vorm en gezichten enzo van de mannetjes bij mij zijn alleen de kleuren van het uniform allemaal rood/blauw, ik zie nog wel de hele structuur van het uniform, zal als ik het niet vergeet vanavond wel ff screenies posten.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:05
ik heb ten tijde van quake2 bright skins al not-done gevonden, alleen werd je er wel toe gedwongen om ze te gebruiken om de simpele reden dat je zonder bijna niet op kunt tegen de 'concurrentie'. ze hadden anders oneerlijk voordeel. mijns inziens is dit een goede stap om het cheaten bij online 1st person shooters nou eens eindelijk uit te bannen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 10:57:
[afbeelding]

Mozes zeg hé .... :X Thanx for the screenshot F.B. _/-\o_ Ik had echt geen idee dat het zo dramatisch was. Op die manier is er toch geen eer meer te behalen voor de gewone gamer. :( Nogmaals prima dat je dit wilt doen, maar dan alleen op een server waar iedereen het doet. :(

• LordMithril
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Brighblue.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Brighred.jpg

Dit zijn de enige officiele brightskins. Die hierboven zijn "hacked", daarmee kan je NIET online spelen op servers met UTpure of AntiTCC

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:25:
[afbeelding]

Ik hoop dat het een fake plaatje is, want er staan wel heel veel fouten in de tekst. Of kan een serveradmin zelf de tekst invoeren?

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 30 maart 2004 @ 11:17:
plaatje

plaatje

Dit zijn de enige officiele brightskins. Die hierboven zijn "hacked", daarmee kan je NIET online spelen op servers met UTpure of AntiTCC
Vandaar mijn vraag of het er zo uit zou moeten zien :). Die screen die jij laat zien, zien er net zo uit als de Brightskins in de officiele, toch??? Misschien is zo'n grote Jugg ook niet het beste voorbeeld, die spot je altijd wel.

Het zijn alleen een paar skins, heb gisteren ff op zitten letten, die veeeeel minder bright zijn. Dus of Epic's Brightskin werkt niet helemaal, of ze zijn iets vergeten of zo. O.a. die van de demo, dat rood/blauw ziet er op hun skins echt veeeeel minder bright uit, zet ze maar eens naast de mercenaries uit UT2k3.

Die nieuwe bots zijn wel te zien, hoewel de grote bots minder bright zijn dan de juggs toch. Valt alleen minder op. Een van die nieuwe skins, die met dat skelletenhoofd .... die is echt bijna onzichtbaar .... zag er gisteren een paar lopen op CTF-FaceClassic, was bijna een wandelend streepje.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 12:00 ]

• LordMithril
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 11:59:
[...]

Vandaar mijn vraag of het er zo uit zou moeten zien :). Die screen die jij laat zien, zien er net zo uit als de Brightskins in de officiele, toch??? Misschien is zo'n grote Jugg ook niet het beste voorbeeld, die spot je altijd wel.

Het zijn alleen een paar skins, heb gisteren ff op zitten letten, die veeeeel minder bright zijn. Dus of Epic's Brightskin werkt niet helemaal, of ze zijn iets vergeten of zo. O.a. die van de demo, dat rood/blauw ziet er op hun skins echt veeeeel minder bright uit, zet ze maar eens naast de mercenaries uit UT2k3.

Die nieuwe bots zijn wel te zien, hoewel de grote bots minder bright zijn dan de juggs toch. Valt alleen minder op. Een van die nieuwe skins, die met dat skelletenhoofd .... die is echt bijna onzichtbaar .... zag er gisteren een paar lopen op CTF-FaceClassic, was bijna een wandelend streepje.
Sterker nog, het zijn de officiele :P
maar als je ff mn ini post checkt stukkie terug, daar staat in hoe je ze aan kan zetten ;)
En idd, sommige models zijn gewoon niet te zien op sommige levels, vandaar dat ik default models gebruik :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 30 maart 2004 @ 12:04:
[...]Sterker nog, het zijn de officiele :P
maar als je ff mn ini post checkt stukkie terug, daar staat in hoe je ze aan kan zetten ;)
En idd, sommige models zijn gewoon niet te zien op sommige levels, vandaar dat ik default models gebruik :)
Kan het niet echt vinden .... maaruh, doel je op deze?

'[UnrealGame.UnrealPawn]
PlacedCharacterName=Gorge

[XGame.xPawn]
PlacedFemaleCharacterName=Rylisa

Make the following changes to UT2004.ini:

[UnrealGame.DeathMatch]
bForceDefaultCharacter=True
bColoredDMSkins=True

Add this section to UT2004.ini :

[UnrealGame.DMMutator]
bBrightSkins=True

And change false to true here:

[UnrealGame.DeathMatch]
bColoredDMSkins=True
bAllowPlayerLights=True'

Vroeg me af of dat:

1) online werkt
2) alleen voor DM (gezien de [UnrealGame.DeathMatch] die genoemd wordt) werkt

• Kliniclown
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-03 19:20
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 10:54:
[...]

Tja ... kan ik over doorzeuren |:( , maar kan er toch nix aan veranderen. Het enige wat ik eigenlijk kwijt wilde ... kies dan je servers met wat meer zorg. Allemaal wel of allemaal niet.

De vorige keer met een gabber gespeeld... netwerkie opgezet, etc., etc. en n leuke Public server gevonden. Ik een keer 1e (en laatste) hij een keer 1e (en laatste) en nog een paar andere sportievelingen 1e (en laatste). Beetje taunten ... leuke sfeer.... en ineens ... hoppa 4 clanleden op de Public :( ... knallen alles overhoop wat los en vast zit en hebben +/- 3x zoveel kills als de andere jan de tuinmannen (zoals ik). Daar ging het grote plezier van 16 anderen ... en weg gingen ze niet meer, want het slachthuis }:O beviel toch wel erg goed.

En dan kan ik alleen denken van ... kunst met 1) een muismat van 20 Euro, 2) een gamemouse van 60 Euro, 4) een handschoen van 40 Euro, 3) skins, 4) oogverblindende brightness, 5) keybinds, 6) ini tweaks, etc. etc. Een beetje als een peuter in elkaar hoeken als je zelf 100 kilo weegt en het afgelopen jaar de Golden Gloves award gewonnen hebt. ;)
Ik speel voornamelijk ET en CoD. Bij ET is het makkelijk om de grens te bepalen, daar zorgt Punkbuster wel voor. CoD neem ik kwa skills niet echt serieus aangezien er door veel mensen gebruik gemaakt wordt van botjes.

En ik vind het erg jammer dat je denkt dat skills van mensen door andere hardware en tweaks komt. Zelf speel ik zonder muismat, met een OEM muisje van 17 Euro, zonder handschoen, zonder speciale skins,tweaks of brightness en de enigste bind die ik gebruik is kill en een recruit message voor als we mensen zoeken. Bij CoD kom je het erg vaak tegen als iemand een goeie score heeft dat ie meteen voor cheater uitgemaakt wordt. Veel mensen geloven niet meer in betere skills dan ze zelf hebben. Als het niet bevalt moet je op zoek gaan naar een server met een goeie admin en skills restrictie. Bij RTCW waren er altijd een paar goeie newbie (ik zeg NIET dat jij een newbie bent, is alleen als voorbeeld) servers met goeie admins. Ik kwam daar wel eens om te recruiten en als ik dan iets te enthousiast werd, volgde de kick al snel. Ga dan op zoek naar een server waar de admin iedereen gelijk probeert te houden. 1 nadeel: je zal er weinig van leren.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Lord_Mithril schreef op 30 maart 2004 @ 07:32:
[...]

Kortom, jij vind praktisch elke clan speler een hyperfanatieke nerd :?
Hoe geniet jij in vredesnaam nog van spellen vraag ik me af. Ach boeiend, dat jij zo denkt kan ik weinig aan veranderen, tis jou goed recht.
enjoy, ik huppel uit dit topic :w
Om kort door de bocht te gaan: ja. Als je heel je spel gaat aanpassen om er een voordeeltje uit te slepen dan noem ik je een hyperfanatieke nerd.
Hoe ik in vredesnaam geniet van mijn spellen? Nogal gewoon eigenlijk: alle grafische dingen intact laten, resolutie wat omhoog slaan en gewoon spelen, zonder enige aanpassing op de fabrieksversie (patches daargelaten)

www.avpnews.com

• LordMithril
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 12:19:
[...]

Kan het niet echt vinden .... maaruh, doel je op deze?

'[UnrealGame.UnrealPawn]

[XGame.xPawn]
PlacedFemaleCharacterName=Rylisa

Make the following changes to UT2004.ini:

[UnrealGame.DeathMatch]
bForceDefaultCharacter=True
bColoredDMSkins=True

Add this section to UT2004.ini :

[UnrealGame.DMMutator]
bBrightSkins=True

And change false to true here:

[UnrealGame.DeathMatch]
bColoredDMSkins=True
bAllowPlayerLights=True'

Vroeg me af of dat:

1) online werkt
2) alleen voor DM (gezien de [UnrealGame.DeathMatch] die genoemd wordt) werkt
werkt online, en werkt voor alles :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
skullsplitter schreef op 30 maart 2004 @ 14:34:
[...]

Om kort door de bocht te gaan: ja. Als je heel je spel gaat aanpassen om er een voordeeltje uit te slepen dan noem ik je een hyperfanatieke nerd.
Hoe ik in vredesnaam geniet van mijn spellen? Nogal gewoon eigenlijk: alle grafische dingen intact laten, resolutie wat omhoog slaan en gewoon spelen, zonder enige aanpassing op de fabrieksversie (patches daargelaten)
Zo speel ik m'n spellen ook 8)
Alleen officiele zaken erop, ik speel online zoals ik offline speel, met mooie graphics.
Ik amuseer me toch wel, en als ik vaak fps drops heb dan schakel ik wat zaakjes omlaag.

Verwijderd

skullsplitter schreef op 30 maart 2004 @ 02:11:
[...]

En toch zeg ik dat je je verschuild achter een drogreden. Je ziet een paarse duif toch ook sneller dan een grijze? Wat je eerder ziet kun je eerder raken, plain and simple...
Je denkt maar raak voor een knaak ik zit er niet mee, een n00b ziet mischien iets eerder door bright skins, maar als je goed getraint bent maken de bright skins niet uit, dan zie je gewoon iedere bewegende pixel in je beeld of het nou paars of grijs is maakt niet uit.

Voor mij maakt het bijvoorbeeld echt niet uit of iemand zichtbaar is of dat iemand met adrenaline invisible staat te knallen, ik zie em toch wel, en schiet net zo gericht ;)

(Om deze reactie even voor te zijn, met bright skins is adrenaline invisible even invisible als met normal skins)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 17:28 ]

• LordMithril
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:24:
[...]

Je denkt maar raak voor een knaak ik zit er niet mee, een n00b ziet mischien iets eerder door bright skins, maar als je goed getraint bent maken de bright skins niet uit, dan zie je gewoon iedere bewegende pixel in je beeld of het nou paars of grijs is maakt niet uit.

Voor mij maakt het bijvoorbeeld echt niet uit of iemand zichtbaar is of dat iemand met adrenaline invisible staat te knallen, ik zie em toch wel, en schiet net zo gericht ;)

(Om deze reactie even voor te zijn, met bright skins is adrenaline invisible even invisible als met normal skins)
Uhm.. hier ben ik t toch met skullsplitter eens hoor. Brightskins neem je omdat ze meer opvallen. En jah, invis personen zie je toch wel, maar ben je ook sneller kwijt als je ff verkeerd beweegt.

Bier, Whiskey en Metal!!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 17:24:
[...]

Als het zo weinig uitmaakt, waarom speel je dan met :?

www.avpnews.com

Pagina: 1