Toon posts:

Battlefield 1942 1.6 draait niet goed!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn multiplayer van Battlefield draait goed met 50 fps maar als ik single player wil gaan spelen doet hij het maar met 5 fps!!!

Mijn systeem ziet er als volgt uit;

Duron 1300 @1456 stabiel
ATI Radeon 9600 PRO met de 4.3 omega driver
1024 Mb Sd-ram
Met een VIA 133a chipset met 4 in 1 driver

Dit moet toch voldoende zijn want hij doet het ook goed in multiplayer.
Weet iemand wat dit kan zijn??

_/-\o_ Bedankt

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
single player vreet processor kracht.
jouw processor zuigt (no flame)
1+1=2

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

jup, al de rest van de bots moeten berekend worden. 3 oplossingen:

1. niet offline spelen 8)7
2. nieuwe proc kopen >:)
3. al je settings drastisch omlaag gooien...

Verwijderd

Topicstarter
Ja kom op zeg op low loopt hij even slecht en dan nog 1400 is genoeg als er 500 als minium staat en hij gebruikt de GPU toch het meest!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 15:47:
Ja kom op zeg op low loopt hij even slecht en dan nog 1400 is genoeg als er 500 als minium staat en hij gebruikt de GPU toch het meest!
Ga er maar vanuit dat die specs op het doosje voor multiplayer is, en die bots moeten ook weten waar ze heengaan (schieten, positioneren etc.) kost heel veel rekenkracht, en dat gaat van je cpu af en niet van je GPU.

[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 31-03-2004 16:30 ]

Right for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan best zij het is niet de beste CPU natuurlijk maar waarom draait UT2004 wel op high en nog meer groffe spelen.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:22

bonzz.netninja

Niente baffi

wat een onzin post iedereen hier zeg, komop, ik draaie bf1942 prima op mijn oude pc (733 mhz). Post voortaan zinnige dingen dan alleen beetje lopen flamen, daar heeft de ts niks aan (mod modus, blergh!)

terug ontopic:
Heb je alle patches voor bf geinstalleert? In het grote BF topic, via search, zijn ook wat performance tips te vinden.

[ Voor 44% gewijzigd door bonzz.netninja op 31-03-2004 18:47 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:16

PoweRoy

funky!

duron is slect voor spellen ;)
meer een soort server procje

en dat draaien op een 733mhz pc is alles op z'n laagste :X ALS je het al kan spelen :X

[This space is for rent]

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:22

bonzz.netninja

Niente baffi

nee, helaas, 733 was niet alles op zijn laagst, jammer joh. Meer like 800*600 en medium.
Let op, het gaat over 1942 en niet vietnam, als mensen daar soms mee in de war zijn.

komop, zoo state of the art is 1942 niet hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door bonzz.netninja op 31-03-2004 23:33 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Ik snap uberhaupt niet dat mensen Battlefield kopen voor het SP gedeelte, ik mag toch aannemen dat voordat je een spel koopt toch wel info (zoals reviews e.d.) over hebt gezocht :?

Mijn mening: niet zeuren als bf SP slecht loopt als MP goed werkt :)

En om nog een beetje op het probleem terug te komen: hoeveel % cpu geef je aan die bots en hoeveel bots? Voortaan de stickies lezen van SPV over relevante info e.d. en ook begrijpen... dan had ik dit nu niet hoeven vragen...

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb je een integrated soundcard? dan zou dat wel eens het probleem kunnen zijn.
BF1942 (en Vietnam) gaan niet goed overweg met Integrated, als je een Aparte soundcard er in hebt. loopt ie veel lekkerder. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad een onboard geluidskaart bedankt imperium eindelijk iemand die wat zinnigs zegt!! ;)
Pagina: 1