[XP] Pop-up over verbinding, hoe weg te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-05 15:53

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ik krijg telkens dat irritante wolkje van windows:
Afbeeldingslocatie: http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/screeniegot.jpg

Dit komt doordat er een packet-loss zit in m'n kabel, en XP steeds de nood voelt mij dat te melden. Dan krijg ik een fractie van een seconde dat de kabel er uit ligt ( :/ !!) en dan dus zoals je in de screenie kan zien. Nou heb ik me suf gezocht naar de juiste regkey om deze melding weg te krijgen, maar nergens hoor. Dus aan jullie de vraag of iemand 't please weet ;(

Alvast heel erg bedankt!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Als je zoekt op 'ballon' in het subforum WOS, kom je aardig wat resultaten tegen. :)
Dan vindt je dat het als volgt moet.
Zet in het register de waarde van 'EnableBalloonTips' op 0. Deze waarde bevindt zich in: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced

[ Voor 41% gewijzigd door _the_crow_ op 28-03-2004 18:17 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
in tweakui powertoys kun je bij 'taskbar' 'enable balloon tooltips' (fucking ballonnen uit gvd) uitzetten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even zoeken op 'DisableDhcpMediaSense' gaat je al veel informatie geven. Verder - de melding komt niet door packetloss - het komt doordat Windows detect dat de fysieke verbinding weg is :)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Semi-offtopic: Is je kabel wel goed? kijk eens of je met een andere kabel dezelfde problemen hebt?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-05 15:53

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Windows "denkt" inderdaad dat de fysieke verbinding weg is door een hardwarematige packetloss.. De kabel is idd nogal rot =|

Maar al met al opgelost met _the_crow_'s oplossing!

Thanks a bunch guys! =)
Pagina: 1