Toon posts:

[Toshiba]Laptop gaat slecht/niet aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem. Ik zit hier met een Toshiba Satellite Pro 4600, deze ging helemaal niet meer aan. Op het moment dat ik het om netstroom zet en de powerknop in druk gaat het power lampje groen branden. Verder gebeurd er niets.

Ik heb de laptop open gehaald en de processor even van de socket gehaald. Deze weer terug geplaatst. Hierna merkte ik op dat de laptop weer aan ging, het vreemde is alleen dat ik geen beeld krijg en het powerledje oranje gaat knipperen.

Ik heb al op internet gezocht wat de melding met het oranje knipperende ledje kan betekenen, maar kan nergens antwoord vinden. Heb al wel een mailtje naar toshiba gestuurd maar hierop nog geen antwoord gekregen.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
hm... bij mijn toshiba (Satellite Pro 480CDT) gaat het powerledje oranje knipperen als de accu leeg is en ik hem zonder netspanning aan wil zetten. Is de adapter nog wel goed of de aansluiting ervan op de laptop?

Verwijderd

Topicstarter
Zal morgen de adapter eens doormeten, maar naar mijn weten is die goed. Op het moment dat je accu leeg is, gaat de fan van de cpu dan wel draaien (dat is bij mij wel het geval als ik de laptop aankrijg) ??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 19:27 ]

Verwijderd

processor weer vastgezet?