Toon posts:

[Win2000 server] Printer: port with that name already exists

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik problemen had met printersharing, heb ik vanmorgen een netwerkprinter verwijderd uit mijn printerlijstje. Vervolgens heb ik een reboot gedaan en probeerde de printer weer toe te voegen. Nu krijg ik echter bij het invoeren van het IP-adres de melding dat de port al bestaat met die naam.

Nu begrijp ik ook wel dat ik die naam kan veranderen en dat ik zo het probleem omzeil, maar mijn vraag is: waar kan ik de vorige installatie van die printer helemaal ongedaan maken? Want hetzelfde probleem heb ik met een Deskjet (aangestuurd door een printserver) en het is best irritant :)

(ik werk met Active Directory, maar ben daar nog niet in thuis. Kan het zijn dat daar restanten van de printers in rondzwerven? :? )

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 16:01 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
hkey_localmachine\system\controlset001\control\print\monitors\standard tcpip ports

kijk daar eens

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 28 maart 2004 @ 16:03:
hkey_localmachine\system\controlset001\control\print\monitors\standard tcpip ports

kijk daar eens
Daar stond ie inderdaad :)

Het vage is wel: ik had in het register reeds geszocht naar het IP-adres, maar daarop vond ie niks :? terwijl die sleutel wel gewoon dat adres bevatte...