Toon posts:

Sata Raid & grafische kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gegevens van mijn pc

amd 3000+
240 Gb
2.17 GHZ
768Mbram
a7n8x-e de luxe moederbord

als ik me pc opstart zie ik eerste gegevens van mijn grafische kaart dat duurt 10 seconden daarna komt een venster met de eigenschappen van mijn Sataraid gedoe en dat duurt weer ruim een 15 seconden daarna krijg ik een logo van asus dat kan ik via bios uitschakelen maar ik wil de gegevens van mijn grafische kaart envan de sataraid wil ik niet zien hoe kan ik dat uitschakelen deze probleem heb ik bij andere forums geprobeerd maar niemand kwam uit ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

alvast Bedankt })

Verwijderd

Valt niet uit te schakelen. Wel is het zo dat 10 seconden en 15 seconden een lange tijd is. Dit lijkt me niet normaal. Bij mij krijg ik de kans niet eens om de gegevens van m'n grafische kaart te zien.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik vind het irritant weet je en hij vertraagt mijn pc met opstarten

Verwijderd

Boottime door initialiserende bios'en kan alleen door je bios te hexediten en opnieuw te flashen - of door je SATA uit te schakelen.

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-08 15:59

HeepH

Dope Rapper

als je in je bios je s-ata/raid kunt disablen krijg je dat scherm niet meer ( althans op mijn gigabyte bord)

is minder handig natuurlijk als je raid gebruikt

dat van die videokaart kan je sowieso niet uitschakelen, tenzij je een nieuwe kaart koopt :Z :z

edit : euss tikt net iets sneller als ik =P

[ Voor 9% gewijzigd door HeepH op 28-03-2004 16:16 ]

http://specs.tweak.to/16495