Toon posts:

Ok ik wil misschien een intel systeempje 'erbij'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goed mensen ik als die hard AMD er , wil dus een extra systeem , alleen doet merk en herkomst er ff niet toe , ik wil het zo goedkoop mogelijk houden en het gaat dus om een proc met mobo , niet om performance want de duron trekt de celeron er toch uit , maar
wat is nou goedkoper , een Duron of een celeron cCo stepping wel te verstaan zodat ie mooi richting 950 kan of zo , maar wat voor een mobo moet ik daar nu voor kopen ? suggesties ? merken oc-mogelijkheden ? fsb of toch multipier ? volgens mij kon dat niet bij intel.

dus mobo + proc , wat goed koper , duron 600 zwaar opgefockt richting 900+ met socket a mobo = duur of celeron xxxmhz :? welke kan ik dan het beste nemen ? en wat is een goedkoop , toch goed 370 bordje die mij alle tools geeft om die celeron 900+ te doen halen ? bijv dank noem ook vooral de kosten en zo , dank , dank

probeerde net al iets te ontdekken op pricewatch maar aangezien ik de ballen snap van intel mobo typenrs kwam ik niet ver

Verwijderd

Sorry .. geen verstand van Intels verder .. Heb een P166MMX en sindsdien alleen nog research gedaan op AMD vlak.

Heb dan gisteren ook eindelijk me Tbird besteld.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:41
Ik ben meer een Intel man (lang leve BX), maar ik weet eigenlijk wel zeker dat je met een Duron beter uit bent; celeron zuigt aan alle kanten. Daarnaast zijn Duron's goedkoper én sneller en zijn er leuke betaalbare moederborden te krijgen zoals een MSI Pro2 met BIOS multiplier switch.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
De performance doet er niet toe maar je wilt ze toch beide tot de limit overclocken :? ... iig een Intel systeem is volgens mij nooit goedkoper dan een Duron/AMD systeempje. De beste keus en het goedkoopste zal waarschijnlijk toch een Duron 600 + mobo zijn (MSI idd) ... Ook al is de prijs van een BX mobo misschien minder dan het MSI(2) KT133 bord de prijs van de Celeron in vergelijking met de Duron 600 doet da toch weer teniet.

PC Specs

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:50
he darkman, kom je er zelf niet uit joh!!