Toon posts:

DVD brander wordt slomer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 maand geleden bij alternate,
een brander gekocht die van NEC, een zwarte van 4x.

In het begin brande ik een volle DVD in 15 minuten,
en nu PRECIES dezelfde DVD in 28 minuten..
hoe kan dit??

er staat niets aan tijdens het branden,
en mijn schijf is gewoon mooi schoon gedefragmenteerd

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat het komt doordat de tijd een uur is vooruit gegaan, dit moet ie inhalen 8)7

Onzin dus; geef even wat meer info over je systeem, en wat voor type DVD je probeert weg te fikken :) En welk type Nec brander heb je gekocht? (dus niet 'een zwarte' :X)

en smileys in topictitels... tjah :)

[ Voor 13% gewijzigd door HunterPro op 28-03-2004 14:21 ]

Verwijderd

Welke schijfjes gebruik je? Ik heb wel eens meegemaakt dat Nero tijdens het branden van een Princo :r schijfje aangeeft dat hij op 4x speed brand, maar het uiteindelijk 2x is. Zorg ook voor de nieuwste (gehackde) firmware en de laatste versie van Nero (of andere brandsoftware)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titelfix: rare smiley uit de titel gerost.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de 1300A nec brander,
en inderdaad met PRINCO schijfjes.. wat is er mis mee met die princos dan??..

In het begin dee ik ook met dezelfde princo's het in 15 minuten. .en nu dus in een 28 minuten.. zo'n schijfje blijft hetzelfde toch.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-03 16:54
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 18:08:

In het begin dee ik ook met dezelfde princo's het in 15 minuten. .en nu dus in een 28 minuten.. zo'n schijfje blijft hetzelfde toch.
Elk schijfje is natuurlijk anders. Ik heb dat soort vage dingen wel vaker meegemaakt. Ook met gewoon CD-R branden..

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 18:08:

Princo koopt in bij verschillende fabrikanten, dus nee, niet iedere Princo is hetzelfde :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• bke
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

bke

Idd, ik heb ook minder goeie ervaringen met dat merk :/ :r Als je goeie media wilt, gebruik dan TDK of Philips!

<a href="http://specs.tweak.to/9161">Game PC</a> <a href="http://specs.tweak.to/9160">Werk PC</a>

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
bke schreef op 28 maart 2004 @ 18:38:
Idd, ik heb ook minder goeie ervaringen met dat merk :/ :r Als je goeie media wilt, gebruik dan TDK of Philips!
offtopic:
TDK? Dan weet je ook niet wat je koopt. TDK koopt hun media ook bij verschillende fabrikanten in, verschillende mediacodes die je bij TDK DVD+R's tegen kunt komen: CMC MAG.F01, MCC.....002, RICOHJPNR00, RICOHJPNR01. Bij Philips het volgende lijstje: CMC MAG.F01, CMC MAG.R01, Philips.081, RICOHJPNR00, RICOHJPNR01.
Die CMC MAG.F01 schijfjes geven veel problemen, RICOHJPNR01 schijfjes daarentegen zijn wel ok. Dan kun je trouwens veel beter That's Write / Maxell schijfjes kopen, die kopen alleen maar RICOHJPNR00/RICOHJPNR01 schijfjes in. (voor zover ik weet dan) :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• bke
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

bke

XanderH schreef op 28 maart 2004 @ 18:48:
[...]

offtopic:
TDK? Dan weet je ook niet wat je koopt. TDK koopt hun media ook bij verschillende fabrikanten in, verschillende mediacodes die je bij TDK DVD+R's tegen kunt komen: CMC MAG.F01, MCC.....002, RICOHJPNR00, RICOHJPNR01. Bij Philips het volgende lijstje: CMC MAG.F01, CMC MAG.R01, Philips.081, RICOHJPNR00, RICOHJPNR01.
Die CMC MAG.F01 schijfjes geven veel problemen, RICOHJPNR01 schijfjes daarentegen zijn wel ok. Dan kun je trouwens veel beter That's Write / Maxell schijfjes kopen, die kopen alleen maar RICOHJPNR00/RICOHJPNR01 schijfjes in. (voor zover ik weet dan) :)
Hmja, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad iig 8)7

<a href="http://specs.tweak.to/9161">Game PC</a> <a href="http://specs.tweak.to/9160">Werk PC</a>

Verwijderd

Ik denk dat je wel wat aan mijn topic hebt

[url topic] [rml][ NEC ND-1300] Princo 4 speed @ 2 speed[/rml] [/url]

Ik had hezelfde probleem alleen dan met gewoon een nieuwe stapel voor die tijd had ik nog nooit princo dvd gekocht.
Pagina: 1