PCI-geluidskaart met standaard front-panel audio connector?

Pagina: 1
Acties:

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Mijn vraag lijkt me al duidelijk uit de topictitel(de c moet met onnector worden aangevuld). Op GoT&internet heb ik alleen een Terratec-kaart gevonden die een aansluiting heeft die op zo'n on-board connector lijkt. Op zich zou ik ook nog wel wat willen solderen als aanvulling op de soundblaster live die ik er in heb., maar het is al lang geleden dat ik voor het laatst zoiets heb gedaan...

Een goedkoop kaartje voor de front-panel van de kast lijkt me dus ideaal (ik wil liever geen nieuw mobo (en mijn mobo heeft idd geen sound on-board). kan ook de aansluitingen van zo'n kaartje van een euro of 8 re-routen natuurlijk...

[ Voor 5% gewijzigd door begintmeta op 28-03-2004 13:57 ]

• Robinski76
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-02 12:20

Robinski76

The one and only

een audigy platinum heeft ook zo'n kastje erbij (met remote)
Ik heb hem er zelf ingehad (ligt nu keurig in een doos ouder te worden, mijn huidige sound onboard doet het prima ;-))

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Het gaat me dus eigenlijk niet om "zo'n kastje", ik wil gewoon niet dat mijn 3 front-panel audio-aansluitingen braak liggen. (ik zal vermoedelijk niet standaard iets in de FPA hebben geplugd, het is dus meer voor het idee en om af en toe snel een koptelefoon/microfoon/gadget in te kunnen pluggen.) Kortom, Mic-speaker en line-out/in is genoeg.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Kijk in het boekje van je kast, daar zullen vast de aansluitingen in staan. Dan soldeer je er kabeltjes en plugjes aan en prop je die in de juiste gaatjes in je geluidskaart. Lijkt me niet zo moeilijk toch?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?