[ Mouseware ] Verliest instellingen na verloop van tijd

Pagina: 1
Acties:

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:46

Emerge

Bifidus schmifidus

Topicstarter
Zoals de titel al zegt, verliest mijn Mouseware voor mijn MX700 de instellingen voor met name de extra knoppen. Ook lijkt het de instelling voor acceleratie te verliezen. Het rare is dat mijn instellingen nog wel zichtbaar zijn in het configuratieschermpje van Mouseware. :?
Dit betekent dus dat ik gemiddeld 2 tot 3 keer per windows-sessie de instellingen weer moet veranderen en weer terug zetten zodat Mouseware de boel weer eventjes kan onthouden. :/ Andere versies van Mouseware helpen niet raar genoeg.

Hier wat gegevens:
- Logitech MX 700
- Mouseware 9.79
- Windows XP Pro EN

Heb al ge-searched, faq'ed, google'd, you name it :) Helaas zonder resultaat.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Moet ik wellicht een bepaalde versie van Mouseware gebruiken zodat dit probleem zich niet meer voor doet? TIA!

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Verwijderd

Hier heb ik dus ook last van en ik kan de oplossing ook nergens vinden :(

Verwijderd

Dit had ik dus eerst ook, maar toen had ik de drivers een keer ge-update van de muis en toen was het weg.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:27
yup gewoon drivers updaten!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Nee, dat werkt bij mij dus niet :S Ik heb 9.75, 9.76 en 9.79 geprobeerd, bij alle drie hetzelfde probleem :(

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:46

Emerge

Bifidus schmifidus

Topicstarter
Nou, we zijn inmiddels al bijna een maand verder, en heb van álles geprobeerd.
Windows opnieuw installeren, verschillende mouseware versies, receiver dichterbij de muis (nu zo'n 40 cm). Maar nog steeds geklooi met die instellingen.

Ook heb ik 't gevoel alsof de muis niet helemaal direct reageert, alsof ie teveel over het scherm glijdt zeg maar (het effect wat je krijgt als je achter iemand aanrent op een ijsbaan :P). Zou het wellicht aan de sensor in de muis kunnen liggen?

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Pagina: 1