Ik heb een PC geinstalleerd met Windows XP prof NL met alle updates. Verder staat er nog niks op alle apparaten zijn goed geinstalleerd.. Als ik op internet explorer drivers wil downloaden krijg ik een freeze.. Niks kan ik meer bewegen het beeld lijkt op een screenshot. Het enige wat helpt is de reset knop.
Ik heb het geheugen getest met memtest 86 -- Geen problemen gevonden
Ik heb de nieuwe virusscanner erover heen gegooid -- Geen problemen gevonden
Ik heb alle cookies verwijderd (voor zover ze erop stonden) -- Geen problemen gevonden
De eigennaar van de pc had deze problemen ook al voordat ik Windows opnieuw installeerde.. Het lijkt te komen door een VIVANCO digital video kit welke later is bijgeplaatst sindsdien zijn de problemen ontstaan. Op de website van VIVANCO zijn geen drivers te vinden. Zou dit een oorzaak kunnen zijn en hoe kan ik dat checken? Bestaan er programma's waarmee je alle hardware grondig kunt testen?
Ik heb het geheugen getest met memtest 86 -- Geen problemen gevonden
Ik heb de nieuwe virusscanner erover heen gegooid -- Geen problemen gevonden
Ik heb alle cookies verwijderd (voor zover ze erop stonden) -- Geen problemen gevonden
De eigennaar van de pc had deze problemen ook al voordat ik Windows opnieuw installeerde.. Het lijkt te komen door een VIVANCO digital video kit welke later is bijgeplaatst sindsdien zijn de problemen ontstaan. Op de website van VIVANCO zijn geen drivers te vinden. Zou dit een oorzaak kunnen zijn en hoe kan ik dat checken? Bestaan er programma's waarmee je alle hardware grondig kunt testen?