Toon posts:

[InternetExplorer] Autoconfiguration File

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst hoop ik dat ik niet iets te makkelijk vraag want dat zou zonde zijn. Ik heb nl wel de faq van WoS en NT door gebladerd(helaas niks kunnen vinden).
Mijn vraag is als volgt; Ik heb een laptop en op school moet ik een proxy adres invullen om te kunnen internetten. Thuis kan ik direct verbinden. Dus elke keer als ik van netwerk verbinding wissel (wat bijna elke dag is) moet ik de proxy settings van internet explorer veranderen. Nu ben ik mij aan het verdiepen in Autoconfiguration File's maar via google heb ik niet veel kunnen vinden, daarnaast is het ook wat moeilijk testen, aangezien ik nu thuis direct zit te werken.
Mijn pac file ziet er zo uit :
code:
1
2
3
4
function FindProxyForURL(url, host) {
    return "foobar.server.com:0000";

}

Wat er volgens mij zou moeten gebeuren is dat ik geen verbinding meer heb aangezien hij niet meer direct kan. Echter gebeurt er niets van dit alles want ik heb dan nog steeds internet. Nou las ik wel dat je geen associatie met notpad mag hebben voor .pac files, wat hier wel het geval is.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer een iets realistischere proxy (eg: return "localhost:8080") - verder gooi ik je topic eventjes naar Software Algemeen - vragen over IE horen daar beter thuis :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Proxy alleen voor een site gebruiken?

Daar staat een werkend voorbeeld van een .pac file en blijkbaar moet die .pac ergens online staan.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 17:19

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Misschien denk ik te makkelijk hoor maar als je thuis bent staat je proxy setting toch uit..?
m.a.w op school zet je een vinkje ervoor en thuis haal je em dr af...is dat het hele probleem (?)

ma ma ma ma ma macron one