Ik zit beetje te kijken naar een nieuwe autoradio en heb daar persoonlijk erg weinig ervaring mee (eerste autootje enzow). Nu zit er een dc-213 casette/radio in en das niet echt meer geweldig
We praten trouwens over een VW Lupo met naar ik aanneem de standaard speakers (twee in de deuren en twee kleintjes boven in het dashboard).
Nu zat ik een beetje rond te kijken en opzich is mp3 wel leuk. Na een bezoekje aan www.rondevries.nl wil ik nu graag een keuze gaan maken, maar de verschillende merken enzo zeggen me niets (behalve natuurlijk de naam zelf).
JVC KD-S891r, inclusief afstandbediening
Sony CDX-R3300
Clarion DB-348RMP
Wat zijn van deze bovenstaande nou een beetje de ervaringen? Ze zitten in hetzelfde prijzen segment, maar bijvoorbeeld clarion zegt mij niets
Nu zat ik een beetje rond te kijken en opzich is mp3 wel leuk. Na een bezoekje aan www.rondevries.nl wil ik nu graag een keuze gaan maken, maar de verschillende merken enzo zeggen me niets (behalve natuurlijk de naam zelf).
JVC KD-S891r, inclusief afstandbediening
Sony CDX-R3300
Clarion DB-348RMP
Wat zijn van deze bovenstaande nou een beetje de ervaringen? Ze zitten in hetzelfde prijzen segment, maar bijvoorbeeld clarion zegt mij niets