mp3 autoradio

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik zit beetje te kijken naar een nieuwe autoradio en heb daar persoonlijk erg weinig ervaring mee (eerste autootje enzow). Nu zit er een dc-213 casette/radio in en das niet echt meer geweldig ;) We praten trouwens over een VW Lupo met naar ik aanneem de standaard speakers (twee in de deuren en twee kleintjes boven in het dashboard).

Nu zat ik een beetje rond te kijken en opzich is mp3 wel leuk. Na een bezoekje aan www.rondevries.nl wil ik nu graag een keuze gaan maken, maar de verschillende merken enzo zeggen me niets (behalve natuurlijk de naam zelf).

JVC KD-S891r, inclusief afstandbediening
Sony CDX-R3300
Clarion DB-348RMP

Wat zijn van deze bovenstaande nou een beetje de ervaringen? Ze zitten in hetzelfde prijzen segment, maar bijvoorbeeld clarion zegt mij niets :o

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Ron de Vries heeft ook een winkel, waar je perfect kan luisteren, kan je zelf de verschillen horen tussen de merken. En er blijft ook iemand bij je als je dat wilt.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• gri-
  • Niet online
Ja, maar als je 1 uur 10 minuten (en weer terug) moet rijden om naar een autoradio te luisteren is ook een beetje overdreven ;)

• JT

JT

VETAK y0

Tja, wij kunnen je toch niet helpen omdat smaak persoonlijk is. Elke radio heeft zijn eigen klankkleur. De een is meestal niet beter dan de ander, het is slechts afhankelijk van smaak. Als je daar niks om geeft, dan maakt het niks uit welke je besteld.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik heb zelf de Kenwood M4524. Staat niet in je lijstje maar die bevalt me zeer goed :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• gri-
  • Niet online
Mja ik weet niet hoe het met jou zit, maar mij gaat het niet alleen om klank van de radio. Is ie een beetje praktisch en hoe die in elkaar zit is voor mij minstens zo belangrijk.

Qua klank wil ik gewoon dat het goed klinkt en als jij zegt dat het dus dan voor mij weinig uitmaakt dan is dat toch alleen mooi? :) Hoef ik alleen nog maar te weten of ze praktisch zijn of niet ;)

• JT

JT

VETAK y0

Om te kijken of die praktisch is kan je ook ff naar een car hifi shop in de buurt lopen. De een vind die weer praktisch en de ander weer de ander. Voorbeeldje: Nokia vind ik niet echt een lekker menu hebben, Sony Ericsson weer wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die het andersom vinden.

Daarnaast zal iedereen posten dat zijn toestel goed werkt, anders hadden ze het niet gekocht. Al die toestellen werken wel goed, ook qua bediening. Dus kies dan gewoon de goedkoopste.

Ecodan warmtepomp

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

JT schreef op 28 maart 2004 @ 15:49:
Om te kijken of die praktisch is kan je ook ff naar een car hifi shop in de buurt lopen. De een vind die weer praktisch en de ander weer de ander. Voorbeeldje: Nokia vind ik niet echt een lekker menu hebben, Sony Ericsson weer wel. Maar er zijn ook genoeg mensen die het andersom vinden.

Daarnaast zal iedereen posten dat zijn toestel goed werkt, anders hadden ze het niet gekocht. Al die toestellen werken wel goed, ook qua bediening. Dus kies dan gewoon de goedkoopste.
De goedkoopste zijn de Medions en Lenco's. Maar die worden nou niet bepaald met gejuig ontvangen door hun kopers. Nou ja, wel ontvangen, maar daarna gaat het vaak mis. Voordeel voor de TS is dat hij met zijn keuzes al aangeeft dat hij in een hogere prijsklasse wil gaan zitten (een goede keuze). Ik denk dat het dan inderdaad een keuze van smaak is. Bediening/menu's zal bij allemaal wel ongeveer gelijk zijn voor de basis-functies. Dat is althans mijn ervaring.

Ceci n'est pas une signature!

• Karina5000
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04-2025
Zelf heb ik de JVC KDLH7R (alweer een iets ouder model), met mp3. Simpele bediening (volume bijvoorbeeld aanpassen met een draaiknop, vind ik persoonlijk handiger dan een + en - knopje). Hij is nog wel te koop zag ik, voor ca. € 370.

Er zit een afstandsbediening bij, maar die gebruik ik nooit omdat de radio vlakbij zit.

Vormgeving is ook prima, leuke kleurtje in het donker ook.

Toevallig heb ik ook een VW Lupo en het geluid dat uit de (standaard)speakers komt is voor mij meer dan voldoende.

Maar, zoals al eerder gezegd, smaak is natuurlijk iets persoonlijks.

• Jazzmasterpol
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09-2025
Ikzelf heb sinds deze week de Sony CDX-R3300 uit Mediamarkt Aken (169 euro).
Ben er zeer tevreden mee. Veel beter ontvangst van radio als mijn vorige, cdr en cdrw geen enkel probleem, goede mp3functionaliteit. Echt een aanrader.

Make Memories

• JT

JT

VETAK y0

vehpol schreef op 28 maart 2004 @ 15:53:
[...]

De goedkoopste zijn de Medions en Lenco's. Maar die worden nou niet bepaald met gejuig ontvangen door hun kopers. Nou ja, wel ontvangen, maar daarna gaat het vaak mis. Voordeel voor de TS is dat hij met zijn keuzes al aangeeft dat hij in een hogere prijsklasse wil gaan zitten (een goede keuze). Ik denk dat het dan inderdaad een keuze van smaak is. Bediening/menu's zal bij allemaal wel ongeveer gelijk zijn voor de basis-functies. Dat is althans mijn ervaring.
Nuance: ik had het over de goedkoopste van die hij had aangegeven :)

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Zoals al eerder is aangegeven is de keus behoorlijk persoonlijk, ook bij autoradio's. Dat is ook de reden dat we liever geen ervringen topics hebben. Er zijn op internet tal van consumentensites die wel die mogelijkheid bieden.

Als je vervolgens een probleem met dat product heb en je komt er met zoeken en handleiding niet uit, dan is dit forum wel weer een mooie plek om die vraag te stellen. Nu weet je een beetje wanneer je wel over een bepaald product een topic kan openen en wanneer dus niet. In dit geval niet dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.