Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[search] Resultaten in grote topics lastig te vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Voor dat je begint te meppen ;) ik weet dat deze opmerking al vaker voorbij is gekomen (heb de search gebruikt ;) ), maar ik heb een ander idee.

Nog even het probleem: als je in de resultaten van een zoekactie een topic van tig pagina's tegenkomt, moet je vervolgens met ?limit=999 en Ctrl-F gaan spitten, in een beetje flinke gametopics met veel screens zit je dan wel ff te wachten, zelfs met breedbandverbindingen.

Een voorstel van sommigen was om het paginanummer erbij te zetten, maar omdat iedereen eigen prefs heeft kan dat niet etc...

Kun je dan niet bijv. zorgen dat je alleen de posts onder elkaar ziet waar de trefwoorden in voorkomen zodra je op de search-hit klikt? Of de keuze in de resultaten: hele topic of alleen trefwoorden-posts?

Bijv. bij het zoeken naar posts van een bepaalde user kan het ook, zoals: http://gathering.tweakers...ind/poster/33972/messages

Verwijderd

je kan iig in je prefs instellen dat posts zonder hit-% grijs worden, en de rest gewoon paars. niet echt wat je bedoelt, maar is al een stuk handiger dan helemaal niets.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Ja, dat ken ik, en is al zo inderdaad, maar ik blijf het een hele opgave vinden in die grote topics. Ik wil alleen vragen of de devvers eens willen nadenken over mijn voorstel of een andere oplossing.

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11 11:42
CTRL+F, en afbeeldingen tijdelijk uitzetten.

Skat! Skat! Skat!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

mjah, je hebt gezocht maar niet gevonden dus :)

Iets dergelijks komt wel. Ik ben aan het stoeien met omega, aangezien het nog 2 problemen heeft voor ik het kan uitwerken. Het eea heeft te maken met de oorsprong van Omega (een cgi app, en dus openbaar toegankelijk) en het feit dat t.net een remote search gebruikt (waar we een wrapper omheen moeten bouwen).

Echt, het komt zo snel mogelijk.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

en daarbij komt er ook nog een soort van knowledge base :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.