Juni vorig jaar heb ik een Xp met Barton core gekocht een 2800+ versie. Toen gelijk na inbouw heb ik de boel getest en viel mij meteen al op dat er 128Kb l2 cache werd aangegeven, terwijl dit 512Kb behoort te zijn. Toen d8 ik, het is een splinternieuwe proccesor dit word vast nog niet goed uitgelezen. Nu 9 Maanden verder heb ik het nogmaals uitgelezen. Maar nog steeds blijft de l2 cache 128Kb. Ik heb gebruikt nieuwste versie van aida en wcpuid. Hier wat images ter verheldering + een screenie waar wel de l2 cache goed van is. Dat is dus niet mijn proc.

en

En dit is een screenie van een correct weergegeven l2 cache van een barton

Wat is er met mijn proccesor aan de hand ? Ben ik opgelicht of heb ik gewoon een misdruk. Verder nooit stabiliteits problemen gehad. Wat me alleen wel altijd opvalt dat ik met benchmarks altijd een paar procent minder scoor dan wat ik behoor te halen. Moederbord en geheugen zijn,
Asus A7N8X v2.0 Deluxe Uber bios 1.07
Corsair CMX512-2700C2

en

En dit is een screenie van een correct weergegeven l2 cache van een barton

Wat is er met mijn proccesor aan de hand ? Ben ik opgelicht of heb ik gewoon een misdruk. Verder nooit stabiliteits problemen gehad. Wat me alleen wel altijd opvalt dat ik met benchmarks altijd een paar procent minder scoor dan wat ik behoor te halen. Moederbord en geheugen zijn,
Asus A7N8X v2.0 Deluxe Uber bios 1.07
Corsair CMX512-2700C2
edit:
screens nu goed
screens nu goed
[ Voor 11% gewijzigd door barrel op 28-03-2004 11:46 ]