Hallo Tweakers!
Ja, ook ik moet er maar eens aan geloven... Die TFT schermpjes zien er gelikt uit, en het beeld is zo hardstikke duidelijk. Nu heb ik nog enkele vragen voordat ik er een ga kopen.
Mijn vader had gisteravond een boekje van de Macro bij, en hierin stond dit TFT'tje:
Yakumo TFT 19"
Product number: 1020196
Technical Data
Screen size 19"
Viewable size 376.32 x 301.056 mm
Pixel pitch 0.294 mm
Average Response Time 25m sec
Brightness (typical) 250 cd/m²
Contrast Ratio (typical) 500:1
Viewing Angle (horizontal & vertical) 85 / 85
Resolution (max.) 1280 x 1024
Vertical Frequency 56 - 76 Hz
Display colors 16.7 million
User control 4 Key-OSD
Power Supply external
Input Voltage DC 12 V
Input Connectors 15-pin D-sub
Certifications UL/CUL, TUV/GS, FCC (DOC), CE, VCCI, BSMI, C-Tick
Dimensions (H x W x D) 407 x 459 x 165 mm
Weight net / gross 8.2 / 10.2 kg
Internal Speakers yes
Tilt back / forth +/-15°
Wallmounting possible yes
Manual Languages German, English
Accessories Power Cord, Power Adapter, Manual, Signal Cable
Additional Features also with Glass Surface
Warranty 3 years on-site-service
Vraag 1: Is dit een goed scherm, om bijv CounterStrike/HalfLife2/NFSU enzovoorts op te spelen?
Vraag 2: Ik heb een videokaart met VGA-out. Verlies ik hierdoor dramatisch mijn beeldkwaliteit? Of moet ik eerst met mijn neus tegen het scherm aandrukken om een heel erg klein beetje pixelation te zien
?
Vraag 3: Pixelfouten: Dit is toch wel het belangrijkste voor mij... Geef de Macro garantie als er bijv 3 dode/halfdode pixels zijn? Als het bijv i nde rand ergens zit geef ik er nx om, maar in het midden van het scherm is wel pokke irritant met zo een 19" geval...
Vraag 4: Misschien beetje gerichte vraag, maar geeft dit scherm van die storingen ls er bijv boxjes in de buurt staan? Daar heb ik nu HEEL erg last van...
Dit zijn mijn vragen (voorlopig). Als er mij nog een te binnen schiet, dan post ik hem als een reply hierop.
Bij voorbaat dank, Koentjuh
Ja, ook ik moet er maar eens aan geloven... Die TFT schermpjes zien er gelikt uit, en het beeld is zo hardstikke duidelijk. Nu heb ik nog enkele vragen voordat ik er een ga kopen.
Mijn vader had gisteravond een boekje van de Macro bij, en hierin stond dit TFT'tje:
Yakumo TFT 19"
Product number: 1020196
Technical Data
Screen size 19"
Viewable size 376.32 x 301.056 mm
Pixel pitch 0.294 mm
Average Response Time 25m sec
Brightness (typical) 250 cd/m²
Contrast Ratio (typical) 500:1
Viewing Angle (horizontal & vertical) 85 / 85
Resolution (max.) 1280 x 1024
Vertical Frequency 56 - 76 Hz
Display colors 16.7 million
User control 4 Key-OSD
Power Supply external
Input Voltage DC 12 V
Input Connectors 15-pin D-sub
Certifications UL/CUL, TUV/GS, FCC (DOC), CE, VCCI, BSMI, C-Tick
Dimensions (H x W x D) 407 x 459 x 165 mm
Weight net / gross 8.2 / 10.2 kg
Internal Speakers yes
Tilt back / forth +/-15°
Wallmounting possible yes
Manual Languages German, English
Accessories Power Cord, Power Adapter, Manual, Signal Cable
Additional Features also with Glass Surface
Warranty 3 years on-site-service
Vraag 1: Is dit een goed scherm, om bijv CounterStrike/HalfLife2/NFSU enzovoorts op te spelen?
Vraag 2: Ik heb een videokaart met VGA-out. Verlies ik hierdoor dramatisch mijn beeldkwaliteit? Of moet ik eerst met mijn neus tegen het scherm aandrukken om een heel erg klein beetje pixelation te zien
Vraag 3: Pixelfouten: Dit is toch wel het belangrijkste voor mij... Geef de Macro garantie als er bijv 3 dode/halfdode pixels zijn? Als het bijv i nde rand ergens zit geef ik er nx om, maar in het midden van het scherm is wel pokke irritant met zo een 19" geval...
Vraag 4: Misschien beetje gerichte vraag, maar geeft dit scherm van die storingen ls er bijv boxjes in de buurt staan? Daar heb ik nu HEEL erg last van...
Dit zijn mijn vragen (voorlopig). Als er mij nog een te binnen schiet, dan post ik hem als een reply hierop.
Bij voorbaat dank, Koentjuh
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!