Toon posts:

[Kazaa] Nieuwe bestanden aan netwerk toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal leuke bestanden die ik graag aan het KaZaA netwerk wil toevoegen.
Nu heb ik die bestanden dus in My Shared Folder gezet en ze een keyword en beschrijving gegeven.
Alleen nu download helemaal niemand ze, terwijl bestanden die ik van KaZaA heb gedownload wel worden gedownload.
Is hier en oplossing voor?

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ja .. als niemand die zut wil hebben .. dan wil niemand die zut hebben .. dan houdt het op volgens mij..

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-08 12:59
Je heb het over leuke bestanden. Maar wat versta je daar dan onder? Want als het onbekende bestanden zijn zal niemand ze downloaden, niemand zoekt er tenslotte op.

Verwijderd

Topicstarter
Het bevat redelijk vaak gezochte content.

Het zijn muziek video's van bekende artiesten van recente liedjes.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-08 12:59
Als ze in je shared folder staan dan moeten ze te downloaden zijn via kazaa. Dus als niemand ze download wil niemand ze :P

Wat je nog kan proberen is om kazaa opnieuw op te starten. Misschien dat hij die bestanden nu nog niet ziet. Als je dat al gedaan hebt weet ik het ook niet.

Verwijderd

De beschikbaarheid is nu natuurlijk nog heel laag. Daarom klikt niemand ze aan. Zorg dus dat je vrienden ze ook aanbieden.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een idee.
Hij draait trouwens al een week 24 uur, dus lijkt me sterk dat NIEMAND in die tijd daarnaar heeft gezocht.

Verwijderd

Topicstarter
Nu begrijp ik ook een beetje waarom netwerk zo kut is.
Het is bijna onmogelijk om nieuwe bestanden in te brengen zonder toegang te hebben to meerder computers om te sharen.

• NestorY*K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-12-2022
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 11:35:
Dat is een idee.
Hij draait trouwens al een week 24 uur, dus lijkt me sterk dat NIEMAND in die tijd daarnaar heeft gezocht.
Hoeveel files kunnen er tegelijkertijd geupload worden dan?
En als niemand ze wil dan wil niemand ze...heb je weer wat upload over... :P

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik denk dat het eraan ligt dat het maar door 1 iemand wordt geshared.
Dat is jammer, dan share ik het wel via DC++ :P.
Pagina: 1