Toon posts:

waar mitsumi cdwriter te koop??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overal gezocht, maar kan deze schrijver(4801TE) nergens in Nederland vinden. Hij staat bij pricewatch, maar deze winkel (man & muis) heeft hem niet eens in de prijzenlijst staan!!! Gezien deze cd schrijver door WWW.cdcopyworld.com wordt aanbevolen, wil ik deze echt hebben!

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Je zit dus ECHT in het verkeerde forum...

Maar waarom de hell een 4801TE???

Ik heb een 4804TE, een ideaal ding...

Precies hetzelfde als een 4801TE maar dan sneller...

Ik zou deze link gebruiken voor jouw vraag: http://hwf.tweakers.net

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

wat moet je nou met een mitsumi, ga voor een yamaha of plextor (SCSI uiteraard)

How bad is it on a scale from one to Spurs

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde eigenlijk de 4804TE van Mitsumi. Ik heb niets aan een scsi schrijver omdat ik ten eerste deze kaart niet heb en ten tweede het extra geld er niet voor over heb om een 100-200 duurdere schrijver te kopen alleen omdat ie een scsi aansluiting heeft. De veel mindere cpu belasting is voor mij ook niet interessant omdat ik op een apart systeem mijn cds brandt.

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-08 23:33
Warmaster: waarom zit smash1 verkeerd?

het HWF is bedoeld voor het vraag en aanbod van 2ehands computer zooi, smash1 vraagt gewoon een winkel waar hij die brander kan kopen.

volgens mij zit hij dus hier redelijk goed :P

smash1: je zou kunnen kijken op www.alternate.nl of op www.informatique.nl je kan bij deze bedrijven ook vragen of ze hem voor je kunnen bestellen.....