Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 09:25
Deze speler van Rio is volledig gericht op de actieve mens. Door de rubbere omlijsting ligt te speler lekker in de hand en kan bovendien een stootje hebben. Bijgeleverd zijn oordopjes met sport-clip zodat ze onder alle omstandigheden in uw oren blijven sitten. Voor het sporten is ook een stopwatch met lap-timer ingebouwd. De Cali gaat verder zijn concurrentie voorbij door een ingebouwde FM-tuner, SD/MMC uitbreiding, 18 uur speelduur op een volle AAA batterij, en een apart design met een groot LCD scherm met backlight.

De speler is net als alle nieuwe producten van Rio uitgerust met een rood joystickje waarmee u zeer simpel door de heldere menustructuur navigeert. Door de rubbere handgreep ligt de speler heerlijk in de hand en de reeds genoemde joystick ligt precies in het bereik van uw duim.

Voor het overzetten van muziek naar de speler wordt gebruik gemaakt van een USB 1.1 aansluiting. Mocht u aan 128 MB/256 MB niet genoeg hebben, dan kunt u naar behoeve SD of MMC kaartjes van 32 tot 512 MB in de speler stoppen.

Specificaties

Afmeting (mm): 65 X 67 X 21
Gewicht (gram): 50 gram
Kleur: Geel met zwart (128) en Groen met zwart (256)
Voeding: 1 AAA batterij
Connectors: USB 1.1, mini-jackpug
Garantie: 1 jaar
Geschatte speelduur: 18 uur
Frequentiebereik: 20 ~ 20 Khz
Vast geheugen (MB): 128 MB/256 MB
Extra geheugen: SD of MMC
Aantal slots: 1
Ondersteunde geheugenkaarten: SD of MMC
Ondersteunde platforms: MP3, WMA, WAV
Min. systeembenodigdheden: Windows 98, USB 1.1
Ondersteunde besturingssystemen: Windows 98 SE/ME/2000/XP
FM Tuner: ja
Fabrikant informatie: RioAudio
LCD-scherm: ja
Backlight: ja, indigo-blauw
Extra voeding: AAA batterij

Plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://www.loftynotion.com/pimages/rg/RIO-CALI128.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.superstore-electronics.com/prod_images_blowup/Rio_Cali.jpg

Verkoopplaatsen

Mp3man

Verwijderd

Ik ben er nog steeds niet over uit of ik hem nou lelijk vind of niet... aan de andere kant denk ik zeker dat ie wel lekker degelijk is, dat je hem wel een keertje kan laten vallen. Kan me voorstellen dat dat lekker vastpakt, dat rubber. Ik heb een keer met de Rio Karma mogen spelen (ongeveer dezelfde bediening), en dat joystickje beviel me zeer goed. SD/MMC uitbreiding is ook altijd leuk.

• X-GeaR
Heeft iemand deze mp3-speler? Zo ja, wat vinden die er van?

Verwijderd

X-GeaR schreef op 28 maart 2004 @ 15:15:
Heeft iemand deze mp3-speler? Zo ja, wat vinden die er van?
Hij is nog maar net nieuw... staat ook niet in de pricewatch geloof ik, denk niet dat je Gotters zal vinden die er 1 hebben. Als hij kwalitatief net zo goed is als de Karma en de Nitrus denk ik iig dat het een puik spelertje is.

Verwijderd

De kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven . Mijn vriend heeft hem 1 week gehad en weer terug gezonden. Rio is voortaan net Napa maar ja dat kun je er dan ook wel aan afzien echt spuuglelijk (is mijn mening sorry !). Hij heeft nu een iAudio 4 gekocht en die bevalt hem echt super goed.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 17:17 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

voor 229 euro heb je ook een iRiver met 256mb, op zich een makkelijke keus :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

zulke dingen kunnen altijd gebeuren

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 17:12:
De kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven . Mijn vriend heeft hem 1 week gehad en weer terug gezonden. Rio is voortaan net Napa maar ja dat kun je er dan ook wel aan afzien echt spuuglelijk (is mijn mening sorry !). Hij heeft nu een iAudio 4 gekocht en die bevalt hem echt super goed.
Op welk gebied was hij slecht dan?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het prut is, Rio hoort nu bij de Denon-Marantz groep...
Mooooody schreef op 28 maart 2004 @ 17:17:
voor 229 euro heb je ook een iRiver met 256mb, op zich een makkelijke keus :)
Die kan je niet met MMC/SD uitbreiden...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 17:29 ]

• X-GeaR
Review PC Magazine

We hate to rub it in, but the Rio Cali is everything that the Nike-Philips psa[128max should have been. In addition to offering about 55 percent greater battery life, the Cali adds athlete-friendly features like an FM tuner, stopwatch functions, and flexible button-locking options that let you keep the volume control active while freezing all other controls. If its 256MB flash memory isn't sufficient, the Cali even provides a SecureDigital/MultiMedia Card slot that lets you add up to 512MB more storage.

The Cali doesn't try to match the large feature sets provided by nonsports players, but it does offer playlist support and the ability to scroll through song listings. Its straightforward controls let you manage virtually all playback and menu navigation functions with only a joystick, Menu button, and volume rocker switch.

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 17:28:
Die kan je niet met MMC/SD uitbreiden...
maar heeft wel 40% meer accuduur....
tis maar net hoeveel meerwaarde je ziet in 128 en 256mb extra voor een boel euro's, had je net zo goed meteen een kleine 1,5gig of 4gig kunnen kopen :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• X-GeaR
Review: CNET

Design: 8.0
Performance: 8.0
Features: 8.0

Totaalcijfer: 8.0

Klik hier om de review te lezen.

• X-GeaR
Gebruikersreviews:

Van de 83% was tevreden over de speler en 17% minder.

Klik hier om de 71 reviews te lezen!

• Mooody

Mooody

elmoody

tja, CNET is sowieso erg positief over alles...

maar als je het een goed ding lijkt, kopen dan! :)

Pagina: 1