Toon posts:

oke 64 bit alle links doorgelezen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dan rest mij nu nog 1 vraag :

sorry aikeleer maarik heb nog 1 vraag :D (bedankt voor de rest van je repleys ik heb al je links dan ook doorgelezen )........................

Als het er op aankomt tot het spelen van spellen onder Windows XP 64-Bit Edition dan is het echter doffe ellende want deze zijn 4 tot 51 procent langzamer dan onder Windows XP. Dit is waarschijnlijk te wijten aan de drivers die de performance van spellen kunnen breken of maken. Helaas zijn de drivers van nVidia nog maar drie maanden jong en nog niet geoptimaliseerd. Hetzelfde geldt voor de 64-bits drivers van de chipset.
bron:

nieuws: Windows XP 64-Bit preview en Athlon 64-benchmarks
stamt uit 7 februari.

Dus als ik geen 4 tot 51 verlies wil maken moet ik voorlopig nog even de normaale windows xp pro 32 bits os gebruiken ?

Verwijderd

yup

Verwijderd

Uit de verschillende benchmarks kwam toen naar voren dat Windows XP 64-bit Edition sneller was dan de 32-bits variant, zolang er maar geen spelletjes gedraaid werden. Bij het Duitstalige easy-mod.de zijn nu een aantal Windows XP 64-bit Edition-benchmarks verschenen waaruit het tegendeel blijkt.
De afwijkende resultaten zijn te verklaren aan de hand van de gebruikte videokaart en de daarbij horende drivers.
Oftewel, ligt ook aan je videokaart (plus drivers) of de games goed draaien. Dus wat voor videokaart gebruik jij dan??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 13:14:
[...]

[...]

Oftewel, ligt ook aan je videokaart (plus drivers) of de games goed draaien. Dus wat voor videokaart gebruik jij dan??
ati radeon 9800 pro van sapphire

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat ik je een paar linkjes geef om mee te beginnen, betekent niet dat je vervolgens niet verder hoeft te zoeken. Ik heb je al eerder gezegd om eerst zelf wat actie te ondernemen voordat je een topic opent. Aangezien dit gewoon omschreven staat in een nieuwsbericht, je topictitel slecht is en het topic in het verkeerde forum is gestart, gaat deze ook dicht.
Een vraag over Windows XP 64-bit hoort thuis in Windows Operated Systems, maar je moet wel veel mer vooronderzoek doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.