Creative Audio HQ werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
Ik heb sinds 2 weken het probleem dat creative auidio hq niet meer werkt. Dit is erg lastig voor mij want ik gebruik het om van 5.1 naar koptelefoon te switchen als ik die gebruik. Het werkte altijd perfect tot 2 weken geleden dus. Is er misschien 1 of andere update geweest wat dit kan beinvloeden???

Als je een idee hebt geef dan een gill!!

hier nog wat informatie: heb een SB Live 5.1 platinum (Live drive II)
WINXP Pro en sp 1
Audio hq versie 1.13.0

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Verwijderd

Wat voor updates heb je dan de laaste tijd gedaan? Verwijder die eens en kijk of het weer werkt, weet je gelijk of het daaraan heb geleven. Voor de rest zou ik echt niet weten waar het aan zou kunnen liggen

• vanderwal

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
ja had laatst wat direct x plugins geinstalleerd maar die had ik er ook al afgehaald, mare laat maar, kijk er later wel naar

• vanderwal

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
ja mensen het is al opgelost, was dus een plugin van cooledit heb deze eraf gehaald de nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd en klaar was het weer. Ja beetje late reactie maar ik dacht als iemand ook deze situatie heeft kan hij hier de oplossing uit vissen. :7

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Toch nog even een titeledit dan ;) Fijn dat je in ieder geval nog even laat weten hoe het probleem uiteindelijk is opgelost; dan hebben meer mensen er nog wat aan :)

creative audio hq > Creative Audio HQ werkt niet meer

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.