Toon posts:

Pinnacle PCTV Rave, composite Input werkt opeens niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

Ik zit hier met het volgende probleem. Ik heb hier een pinnacle pctv rave, en nu wil ik videobanden op nemen doormiddel van de composite ingang. dat heeft altijd zonder problemen gewerkt. Maar nu wil ik een maand later weer op gaan nemen, en ik krijg alleen maar een blauw scherm ( dus geen video signaal ). Het volgende heb ik zelf al geprobeerd,

1. Software en drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
2. Nieuwste software gedownload van de website van pinnacle
3. Video ontkoppeld, en de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

Dit heeft allemaal niks geholpen. Wie o wie kan mij helpen.
Ik gebruik trouwens windows xp pro.

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand een oplossing ???.

Verwijderd

1: svp niet je eigen topic omhoog kicken...

2: ik en een vriend hebben dezelfde kaart, en ook de nodige problemen gehad. probeer de kaart eerst in een andere pc.. dan weet je of het aan je kaart ligt of niet :) en als je uninstalled, loop daarna je register even na met bijv regscrub XP -zodat alle sleutels e.d. met eventuele waarden die voor het probleem zorgen- weg zijn... succes!

nog even een edit - loop je instelling eens goed na, je zal niet de eerste zijn die in het config scherm van pinnacle een foutje maakt waardoor je niets ziet

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2004 15:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
1. Excuses daar voor 8)7

2. Ik heb de kaart in een andere pc geprobeerd, en daar heb ik het zelfde probleem. Dus ik denk dat mijn kaartje end of live is.

Instellingen staan zo als ik weet allemaal goed. Want zo heeft het een maand geleden ongeveer ook gewerkt.

Verwijderd

Als het in een andere PC niet werkt moet je kaartje gewoon terugbrengen :) voorzover ik weet kan je de firmware niet flashen... dus terug naar de winkel, ik hoop dat je nog garantie hebt.

Verwijderd

Topicstarter
De garantie is helaas al verlopen. Ga deze week wel even een nieuwe kopen. Nog advies voor tv kaartjes ?.

Verwijderd

Jah. Neem een pinnacle ^_^ soms nukkig, maar opzicht zijn ze heel goed! ga voor de iets duurdere uitvoering (toch net iets beter beeld)
Pagina: 1