Toon posts:

[ca] 5 speakers op een auto radio.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in mijn 100 nx een simpele jvc radio/cdspeler 4x45 watt zitten.

nu heb ik tijdelijk zo`n gamma boombox achterin liggen in combinatie met de 2 weg front speakers klinkt het best lekker alleen overheersen de bassen.

nu wil de de boombox vervangen door een 1 kanaals subje met 2 16x9 speakers in de hoedenplank dit incombinatie met de front speakers.

nu is mijn vraag hoe ga ik dit aansluiten zonder versterker ?

of eventueele andere luidspreker configruratie`s die het gewenste resultaat bieden

alle bedrading is dik genoeg want het is allemaal vervangen voor 2.5 mm2.

meer volume als nu heb ik niet nodig gezien mijn achteruitkijkspiegel nu al meetrilt en ik geen boom-car hoef te hebben.

wel een compleet bereik 40/20.000 hz.

Afbeeldingslocatie: http://pics.sjeemz.nl/img.php/813NI7H14P/91L61WQI3E3H/JPEG/1079680110//ku34

o ja mijn muzieksmaak ligt tussen phil collins tot dance/trance spull.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik zou voor de sub een versterker nemen, de rest kan je dan op de HU aangesloten laten. De meeste versterkers hebben high-in wat betekent dat je gewoon het signaal wat je ook aan je speakers voert op de versterker aan kan sluiten. Gebruik het lowpass filter (dat moet op je versterker zitten) om alleen de lage tonen uit je subje te krijgen. Het is ook aan te bevelen om redelijk grote elco's voor elke speaker (in de signaalweg) te plaatsen zodat de laagste frequenties eruitgefilterd worden, deze worden toch al door je subwoofer weergegeven.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
m.m schreef op 27 maart 2004 @ 22:41:
Ik zou voor de sub een versterker nemen, de rest kan je dan op de HU aangesloten laten. De meeste versterkers hebben high-in wat betekent dat je gewoon het signaal wat je ook aan je speakers voert op de versterker aan kan sluiten. Gebruik het lowpass filter (dat moet op je versterker zitten) om alleen de lage tonen uit je subje te krijgen. Het is ook aan te bevelen om redelijk grote elco's voor elke speaker (in de signaalweg) te plaatsen zodat de laagste frequenties eruitgefilterd worden, deze worden toch al door je subwoofer weergegeven.
maar een amp licht eigenlijk niet in buget mogenlijkheid.

[heb overgens wel een versterkeruitgang op de radio]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Als een amp niet in je budgetmogelijkheid ligt, dan kan je beter die sub laten zitten.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel