Toon posts:

geen kabel hier :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okay hier is dus nog niet inet via kabel, en het ziet er ook niet echt naar uit dat dat gaat komen. is er niet een andere optie zodat ik 24/7 inet kan ehbben voorr een vast bedrag? Mijn budget is best hoog omdat mijn telefoonrekning nu best fokking hoog is :(

Mzzls,

Crane|Dog

Verwijderd

ADSL?

Verwijderd

Topicstarter
Is hier ook nog niet mogelijk...

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Jonge...als dat er was had jij het al gehoord.

Ik heb er ook last van.

Het is keilullig, want ze beloven al 2 jaar kabel, en elke keer wordt die datum verzet...en dan meteen 3~6 maanden verder.

De kabel liggen er al...hier hebben veel dorpjes last van...kabels liggen maar geen aansluiting :r.

Enigste optie is verhuizen, of rustiger aan gaan doen.

Misschien dat ADSL een beetje wilt vlotten.

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Ik heb hier in Huizen Casema, maar dat is ook niet alles. Downloaden op 4 a 5kb.
Ik had liever nog quickonline gehad, dat was met isdn dubbel zo snel.

De enige oplossing is het flatfee abonnement van wish (2uur per dag + 50% korting op je telefoonrekening) of in de toekomst het echte flatfee abonnement van worldcom.

Verwijderd

Had ik hier ook in Bennekom. Zit net buiuten de officiele bebouwde kom en dus kregen we geen kabel. Sinds enige tijd echter hebben ze de boel aangelegd en inmiddels heb ik een Chello abo. Val na alle negatieve berichten niet tegen. Loopt prima, nauwelijks storingen en de downoads gaan vele malen sneller dan modem of ISDN :) Misschien is het wat dat betreft weer een voordeel, want hier zitten weinig mensen op de kabel en al helemaal niet een internet account :)

• Gman
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ach geef mij ook maar casema...als ik maar van die groene briefjes af ben!

• StarLite
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Tja.
Het plan was :

UITERLIJK EIND 1998 kabel
half 1999: KPN flatreet
begin-half 2000: ADSL

De Praktijk:
Ik zit hier met ISDN en een telefoonrekening van 600 piek in me maag.

Dit alles in Hattem [12.000 inw.]
-Hattemerbroek [400 inw. 1,5 KM verderop] heeft gewoon kabel! :'(
-Wezep [10.000 inw 4KM verderop] Heeft kabel.
-Zwolle [5KM verderop] heeft kabel/Adsl!

Het is gewoon NIET eerlijk. ALLE steden/dorpen/gaten/modderpoelen om ons heen hebben kabel/adsl. En wij HELEMAAL NIKS!

Het valt me op dat IEDEREEN dan zegt "VERHUIS DAN!". Dat is dus wel de meest WAARDELOZE opmerking die je kan geven tegen iemand in zo'n positie. [Alsof verhuizen NIKS kost en er OVERAL lege huizen staan |:(]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39
Op zondag 17 december 2000 19:43 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ach geef mij ook maar casema...als ik maar van die groene briefjes af ben!
Groen :o en nog meervoud ook... KPN voordeelnummers (-10%) heb je natuurlijk al lang.

Crandog, wees trouwens maar blij dat ze alleen de servers nog maar hoeven aan te passen, hier moeten ze de kabel zelf nog leggen (tv via de schotel zuigt. 1 kanaal tegelijk en dan ook nog eens zappen à la 3 seconden wachten per kanaal |:()

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1