Monitor kapot

Pagina: 1
Acties:

• Athlon_2o0o
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Op mijn TVM (taiwan video & monitor corp.) TCO7S is mijn + knop kapot. Hierdoor is het ontzettend lastig om dingen op mijn monitor in te stellen. Ik kan het beeld niet meer instellen zoals ik dat wil.

Ik heb een Viper II videokaart, en die runt op Windows 2000. Weten jullie een goed third party tool (of een tool van diamond/s3) om het beeld in te stellen zonder de knoppen op de monitor te hoeven gebruiken?

• Athlon_2o0o
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Niemand die een third party tool weet om het scherm softwarematig in te stellen?

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Met PowerStrip kan het, ik heb het net even geprobeerd. Je kan een 30-dagen trial van PowerStrip gratis downloaden.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
Zit er geen garantie meer op? En anders kan je die monitor toch even los maken en dat ding weer maken, weet natuurlijk niet wat er precies mis is, misschien iets kleins..

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik had een V700 van Compaq waarvan het onscreen display het niet meer deed. Tja ach moeilijk met instellen maar om een + knopje zou ik geen problemen van maken. Onscreen uitgevallen is nog moeilijker met instellen. Contrast kon ook niet meer ingesteld worden en zo. Ik geloof dat die Viper vaak van die prog had om in te stellen. Maar dan kan je het beste de driver nemen van Diamond en dan nog een vrij oude. Diamond die had namelijk bepaalde extra functie erop.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!