Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verlengde kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een hele tijd geleden een kast gekocht. Alleen ik had niet goed gekeken en hij was ongeveer 7 cm korter dan standaard, wat mij totaal niet zinde. Terugbrengen was er niet meer bij(Bonk, das een mooie kras ) dus heb ik de kast zelf verelengd.
Dit verlengen zelf was niet zo moeilijk, maar het vastmaken van de zijplaten geeft dus nu problemen, logisch, de voorkant zit niet meer vast.

Iemand ideeen om dit vast te maken en te zorgen dat de overige 7 centimeter grotendeels open blijft voor plexi (Ccfletje erachter :9~ )

De kast heeft een bodemplaat met opstaande randen en een tussenplaat halverwege. De bovenkant is bergrensd door brackets vande cdrom e.d. maar heeft geen dwars of lengte balkjes.

Verwijderd

zou je misschien eens een foto kunnen posten of de naam van de kast? (liefst foto)

Zou al veel helpen ;)

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-11 22:29

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Ik denk dat wat plaatjes toch echt nodig zijn om een idee te krijgen wat je nou precies gedaan hebt...
Want het wordt me toch niet echt geheel duidelijk... :)

Kun je niet het beste zelf een nieuwe zijplaat ontwerpen :? Anders krijg je iets wat nogal los in elkaar hangt...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Ja doe er ff wat plaatjes bij en een echte casemodder plakt, dremeld, zaagt en lijmt alles >:)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als je het snel wil doen maak je gewoon de hele zijkant van plexiglas :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 21:37:
zou je misschien eens een foto kunnen posten of de naam van de kast? (liefst foto)

Zou al veel helpen ;)
De naam: Naamloos. Gewoon brak ding, verbouw hem toch van boven tot onder.

en een foto, ik heb geen digitale fotocamera dus dat is helaas onmogelijk.

En een eigen plaat? Wat voor een materiaal? (Ik heb niet zo heel veel ervaring met verschillende materialen.) Plexi is niet mogelijk omdat de plaat dan erg moeilijk te bevestigen wordt. En schroeven op plexi vindt ik geen porem. Gewoon blik is veel te zwabberig en erg moeilijk te bewerken zonder allerlei speciaal gereedschap hiervoor. (wat ik dus niet heb)

Een soort staalplaat misschien? Ik heb wel aan dit soort dingen gedacht, maar omdat ik geen geld wil verspillen aan dure materialen het niet uitgevoerd. (geen gebrek aan geld, maar ook geen overschot)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Paint heb je toch?
Pagina: 1