Toon posts:

AMD 64 bit (wat is nou de waarheid ) ??

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK heb nu al heel veel over 64 bit gelezen.

Ik ben dan ook van plan om een amd 64 bit 3200+socket 754 te kopen met een msi k8t neo moederbord En ! windows xp 64 bit os
nu zeggen sommige mensen dat ik dan geen spellen of proggama,s kan draaien op dit systeem omdat ik een 64 bit os heb ik dan ook alleen maar 64 bit software erop kan zetten.

Wie kan mij hier nou de waarheid vertellen?
Is er mss ook iemand die zelf ook een amd 64 bit heeft en 64 bit os xp !!

oja nog 1 vraag werkt kingston hyper x pc3200 512 mb geheugen met dit moederbord samen. Er staat wel op die site van msi dat hij kingston geheugen ondersteund maar hyper x staat der niet bij.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Die mensen hebben geen gelijk :) Met deze processor kun je zowel 32 bit als 64 bit applicaties en spellen draaien!

[ Voor 11% gewijzigd door Y0ur1 op 27-03-2004 20:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Y0ur1 schreef op 27 maart 2004 @ 20:43:
Die mensen hebben geen gelijk :) Met deze processor kun je zowel 32 bit als 64 bit applicaties en spellen draaien!
ok thnx

nog meer mensen die het zelf ook hebben ( die processor en windows xp os)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 18:34

voodooless

Sound is no voodoo!

Een 64 bit OS zou geen nut hebben als er niet ook 32 bit software op zou draaien! Dus dat gaat gewoon werken!

Over je geheugen vraag.. kijk ff bij kingston op de site, die hebben ook een compatibility list!

BTW, winXP 64-bit bestaat toch nog niet voor x86-64 :?

[ Voor 45% gewijzigd door voodooless op 27-03-2004 21:02 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

deepspace, ik geloof dat er al een beta is... en nog lang niet perfect :P

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Oxigun schreef op 27 maart 2004 @ 22:32:
deepspace, ik geloof dat er al een beta is... en nog lang niet perfect :P
Klopt, dat heb ik ook vernomen. Maar je had dus oko gewoon kunnen vinden doordat er al veel mensen een 64bit CPU hebben dat het gewoon gaat! :*) . Anders zouden mensen dat ook niet kopen hehe :+

Kingston geheugen pakt hij wel vermelde ze, en hyperX is toch extra lage latencys etc.?Dus zal vast wel werken 8)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Al eerder heb ik aangegeven dat je iets meer research moet doen; geef aan waar je al hebt gezocht bijvoorbeeld. In dit geval is de vraag vrij simpel te beantwoorden door wat artikelen over Windows XP 64-bit door te nemen. In XP 64-bit zit een systeem om 32-bit applicaties alsnog te laten draaien... hoe dat systeem werkt kan je uitvinden door te zoeken naar meer informatie over de werking van XP 64-bit. Om je alvast op weg te helpen, zijn hier wat linkjes:
nieuws: Bèta-versie Windows XP 64-bit Edition beschikbaar
nieuws: Windows XP 64-Bit preview en Athlon 64-benchmarks
nieuws: Voorbeschouwing Windows XP 64-Bit Edition voor AMD64

Wil je graag meer ervaringen lezen van de Athlon 64, kan je een ervaringen topic kijken. In je oude topic heb ik links naar deze topics gepost.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.