Ik heb net een nieuwe laptop (Asus m6000n) en heb daarop Windows XP pro geinstalleerd.
Nadat ik alle drivers, en wat programmatjes heb geinstalleerd wou ik hybernate (slaapstand) instellen, maar wanneer ik het vinkje voor "Slaapstand inschakelen" aanzet en dan op toepassen druk krijg ik de volgende melding:
Energiebeleidsbeheer kan geen slaapstandbestand reserveren
Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt.
Er is genoeg ruimte, dus daar kan het niet aanliggen.
Verder heb ik alle programma's die draaien al een keer afgesloten en toen opnieuw geprobeert, maar niks lijkt te helpen
Ik heb al op bij google en op dit forum gezocht, maar weinig gevonden.
Specs:
Asus m6000n
60 gb HD, opgedeeld in partities van 10 GB (waarvan nog 6 GB vrij) voor OS, en 50 GB voor de rest
512 MB intern geheugen
Ati radeon 9600
Windows XP Pro, met alle updates
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Nadat ik alle drivers, en wat programmatjes heb geinstalleerd wou ik hybernate (slaapstand) instellen, maar wanneer ik het vinkje voor "Slaapstand inschakelen" aanzet en dan op toepassen druk krijg ik de volgende melding:
Energiebeleidsbeheer kan geen slaapstandbestand reserveren
Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt.
Er is genoeg ruimte, dus daar kan het niet aanliggen.
Verder heb ik alle programma's die draaien al een keer afgesloten en toen opnieuw geprobeert, maar niks lijkt te helpen
Ik heb al op bij google en op dit forum gezocht, maar weinig gevonden.
Specs:
Asus m6000n
60 gb HD, opgedeeld in partities van 10 GB (waarvan nog 6 GB vrij) voor OS, en 50 GB voor de rest
512 MB intern geheugen
Ati radeon 9600
Windows XP Pro, met alle updates
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.