Toon posts:

[XP] systeemherstel werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Systeemherstel heeft nog nooit gewerkt. Voldoende ruimte op schijf en XP-SP1 staat erop. Systeem herstel service is actief. Er staat niets in de logboeken.

Volgende melding: Systeemherstel kan geen herstelpunt maken.
Start computer opnieuw op en voer systeemherstel opnieuw uit.

Ik maak gebruik van een SCSI SEAGATE Barracuda ST340016 A Hard disk

Wie kan mij verder helpen of informeren wat te doen.

Henk :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 18:24 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

carport -

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - kort samengevat zijn dit de 3 belangrijkste:
  • Zoek zelf even rond op je probleem voordat je een topic opent. Waarop je zoekt, en wat je gevonden hebt, neem dat op in je topic :)
  • Kies een duidelijke topic titel - die van jou is duidelijk genoeg :)
  • Geef voldoende relevante informatie - in dit geval denk ik dan voornamelijk aan bijvoorbeeld dingen als welk servicepack heb je, krijg je een foutmelding in je eventlog (logboeken in het Nederlands), en dergelijke
Pas je topic nog eventjes aan naar bovenstaande eisen - verder veel plezier op GoT :)

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht naar vorige topics, oplossingen toegepast (zoals SP1 erop), maar het helpt niet. Het werkt nog steeds niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Noem even precies op wat je geprobeerd hebt - anders gaan die vragen ongetwijfeld weer voorbij komen en moet jij 5 keer roepen 'Heb ik al geprobeerd!' en denken wij van 'zeg dat dan!' :P

En wat staat er in je logboeken?

Verwijderd

Topicstarter
In de logboeken staat helemaal niets rond het tijdstip van de systeemherstel.

Door lezen van vorige topics de volgende zaken gedaan:
* XP Upgrade naar SP1 (+ andere patches beschikbaar)
* Uit en weer aanzetten van systeemherstel
* Harde schijf nagekeken
*Er is meer dan voldoende ruimte (GB) beschikbaar op de schijf

echter zonder resultaat!

Er is nog nooit een herstelpunt gemaakt! Als je dit met de hand doet komt de melding:

Systeemherstel kan geen herstelpunt maken. Start de computer opnieuw op en voer systeemherstel opnieuw uit.

Graag hulp!

Verwijderd

Voor zover ik weet en meegemaakt heb werkt systeem herstel zelden tot zeer zelden in windows xp.
Het enige O.S die dit wel gewoon lukte en daarom ook gek genoeg wel werkt was het alom verguisde Win Me
Maar als hier oplossingen voorbij komen zal ik ze zeker gaan proberen !!
Pagina: 1