Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er een programma voor de v525 waarmee ik bv. winamp kan bedienen via bluetooth??

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Hoi, welkom op GoT.
Helaas moet ik je eerste topic hier gaan sluiten, ik zal je vertellen waarom. GoT is een groot forum, daarom hebben we om een en ander in goede banen te leiden wat 'gedragsregels' opgesteld: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
We verwachten van je dat je eerst eigen inzet toont, door zelf te zoeken naar een oplossing. Lukt dat niet, dan kun je in een topicstart duidelijk aangeven wat er niet is gelukt en waarom dat niet lukte.

Jouw topicstart is wel heel kort door de bocht, ik kan er niet uit zien dat je zelf hebt gezocht.
Lees [rml]Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ V][/rml] eens door (het algemene V525 topic), zoek eens op Google, etc. Lukt het dan niet, dan verwijs ik je door naar bovenstaand topic om je vraag te stellen (uiteraard opgesteld volgens bovengenoemde Netiquette). Succes!

Dit topic is gesloten.