Toon posts:

Onmogelijk verwijderen fanspeednt.exe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een progje geinstallt, fanspeed geheten, maar aangezien het niet werkte bij mijn setup besloot ik het weer weg te halen. In de readme stond dat je om te uninstallen gewoon de hele folder moest verwijderen. Dat probeerde ik dus. Maar een bestand, speedfannt.exe, kan ik niet weghalen. In mijn taakbeheer staat het ook bij processen, maar afzetten daar lukt ook niet. Na een restart start dat programmatje ook gewoon weer op, zodat ik het nog niet kan weghalen. Heeft iemand een idee hoe ik het weg zou kunnen krijgen?

Verwijderd

Misschien bij msconfig uitschakelen, zodat hij niet mee opstart? En dan daarna proberen te verwijderen :)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:50

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Veilige modus? Dus F8 na computer opnieuw starten. Daarna verwijderen?

Toen waren beige computers heel gewoon.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Als toevoeging, misschien staat hij als service, mocht je hem bij de tab opstarten niet kunnen vinden. Voor de rest I'm with vkw.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik msconfig?
onder windows 2000

Verwijderd

Die zit er standaard niet in, maar zie hier:

http://www.perfectdrivers.com/local/msconfigxp/msconfig.exe

Verwijderd

Topicstarter
ah, dankje!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:23
Misschien helpt dit:[q]Een andere manier om een bestand te verwijderen dat niet weg wil is de volgende:
  • Druk op Ctrl - Alt - Delete
  • Zoek in het tabblad processen naar explorer.exe
  • Beëindig dit proces
  • Start vervolgens in het tabblad Toepassing een nieuw proces CMD
  • Vervolgens opent zich een DOS-venster, ga hier naar de juiste directory
  • Typ vervolgens in: del bestandsnaam.avi, waar bestandsnaam uiteraard staat voor de naam van het bestand
  • Daarna kun je het DOS-venster afsluiten met het commando EXIT
  • Start wederom een nieuwe taak, ditmaal EXPLORER
  • Als het geen bestand betreft maar een directory kun je gebruik maken van het commando RD [directorynaam].

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
het werkte met msconfig.exe
bedankt
Pagina: 1