Liteon wil geen dvds meer lezen..

Pagina: 1
Acties:

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02 11:26
Beste mede GoT-ers,

zit met een tamelijk vervelend probleem. Heb over een maand nieuwe pc in elkaar gestoken, maar dvd en writer kwamen gewoon van oude pc. Alles netjes ingebouwd, niet getest, maar alles leek te werken. Tot ik dus vandaag een dvd in die dvdrom pleur (XH-HD166S) Wou hem niet herkennen, terwijl het toch een Region 2 dvd was (en het is een region 2 player). Heb dan maar even de firmware geupdate naar de laatste nieuwe versie, want dat was nog niet gebeurd. Hier http://www.cdfreaks.com/drive/firmware/860 kan je die terugvinden. Nu wou die nog steeds geen dvds lezen. Heb dan maar even mijn Nero opgestart, en als ik daar test cd/dvd speed wou doen, kwam ik op een vage CIRC Unrecovered Error. Google leert me er niet veel nieuws over.
Gewone cds leest die dus nog wel, dvds niet meer. Iemand raad wat ik best nog kan doen? Of is dit een zaak voor de container? (kan hem niet meer RMA'en want ding is al 2j oud)

• ScSi
subtiel kickje..

• HyperDevil
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik heb ook een lite-on gehad met hetzelfde probleem. :P
Ik wou dus ook zomaar een keer een dvd bekijken en dat deed hij gewoon niet meer, dus ik had hem er gewoon in laten zitten. :+
Zo'n 3 weken later startte mijn pc niet meer, dus ik die dvd speler eraf gehaald en hij bootte weer. :D
Dus ik denk echt dat hij gewoon overleden is :r

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-03 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move OH >> OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• ScSi
Sorry modje, kan idd beter in OM. Zal de liteon maar gebruiken als cdspeler gewoon, en over een maand of 6 een duallayer dvdschrijver oid kopen..