Toon posts:

Telkens posts verwijderd, howcome?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort schijn ik op een of andere manier niet erg in de smaak te vallen bij de moderators. Complete posts worden zonder opgaaf van reden weggehaald, terwijl er geen rare, vreemde of gekke teksten in staan en al helemaal geen smerige taal. Wellicht spreekt het onderwerp de moderator niet aan. Dit kan natuurlijk, maar laat dan wel ff wat horen. want telkens op zoek gaan naar een topic die er helemaal niet meer is, kost veel tijd en is niet nodig...

wel jammer want de meeste topics bevatte toch relevante info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SG --> LA

vertel eens, in welke topics dan? :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hoe weet je dat die posts verwijdert zijn?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Overigens zie ik zo snel in de admin (waar je als het goed is verwijderde posts nog wel kan bekijken) in de posthistorie niets geks... weet je het zeker? :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

LuNaTiC schreef op 27 maart 2004 @ 17:32:
Overigens zie ik zo snel in de admin (waar je als het goed is verwijderde posts nog wel kan bekijken) in de posthistorie niets geks... weet je het zeker? :)
Voor zover ik weet is dat in 1.9.2 ook niet meer door ons op die manier na te kijken ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

* Atlas heeft een voorgevoel dat de user een topic dat gemoved is niet meer in een forum kan vinden en daarom denkt dat er posts verwijderd zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door Atlas op 27-03-2004 17:33 ]

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb hier een mooi knopje op me desktop staan die heet "My react". net als iedereen als het goed is. Daar staan dus drie topics niet meer tussen die er wel hadden moeten staan.

Bv 1 die ik vanacht nog heb gepost als extra info bij de topic kopen op afstand. Deze was gesloten, maar ik had de originele wetteksten gevonden en wilde deze delen met mede-forumgebruikers. Hierin stond een link en een voorbeeld. Die is nu weg, das jammer want het was een duidelijke uitleg over rechten en plichten van de consument bij het kopen op afstand.

Daarnaast had ik nog wat uitpluiswerk gedaan mbt. ruilen en garantie bij het kopen in winkels. Ook hier had ik interessante info gevonden voor iedereen die wel is wat in een pc-zaak koopt. O.a. deze topic is dus weggehaald. Wel jammer, want het was nu eindelijk is een duidelijke uitleg zonder poepspas voor een ieder die wel eens online en in een winkel koopt en het product wil ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Verwijderd in "ruilen?" :)
http://gathering.tweakers...ind/poster/97122/messages
Hier staan al je postst in :)

Edit:
Slome Kees :Z :P

[ Voor 13% gewijzigd door Atlas op 27-03-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je jongens, maar wel raar dan dat ik ze dus niet meer in me eigen posthistory kan vinden. Ook search leverde nix op. Wellicht komt dat door me browser. Dat zou kunnen, maar misschien was er iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:40:
[...]

Dank je jongens, maar wel raar dan dat ik ze dus niet meer in me eigen posthistory kan vinden. Ook search leverde nix op. Wellicht komt dat door me browser. Dat zou kunnen, maar misschien was er iets anders aan de hand.
Posthistory in je myReact gaat sinds een tijdje weer op de laatste post in een topic en niet meer op jouw laatste post in een topic.

En dat je niks met de search kon vinden kan kloppen, die wordt pas 's nachts geindexeerd :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

MyReact geeft altijd (afhankelijk van je instellingen) de laatste X topics in de door jou gekozen subfora. Dat verandert ds over tijd.

Of bedoel je je bookmarks of post history? Ook daar is de volgorde in tijd er, en staan er een max. aantal tegelijk. Voor de rest kan je het via http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/97122/topics of http://gathering.tweakers.net/forum zien ;)

(Of begrijp ik iets niet?)

Trouwens staat er een topic van je in de Huiskamer, waar je nog niet in kunt: Wat ga ik kopen of doen met 10 miljoen?

Edit: ik mompel even iets over op F5 drukken voor te reageren. Ik ben traag :+

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 27-03-2004 17:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Zou het niet met die topicmerge te maken hebben?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 27 maart 2004 @ 17:41:
MyReact geeft altijd (afhankelijk van je instellingen) de laatste X topics in de door jou gekozen subfora. Dat verandert ds over tijd.

Of bedoel je je bookmarks of post history? Ook daar is de volgorde in tijd er, en staan er een max. aantal tegelijk. Voor de rest kan je het via http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/97122/topics of http://gathering.tweakers.net/forum zien ;)

(Of begrijp ik iets niet?)

Trouwens staat er een topic van je in de Huiskamer, waar je nog niet in kunt: Wat ga ik kopen of doen met 10 miljoen?

Edit: ik mompel even iets over op F5 drukken voor te reageren. Ik ben traag :+
Iig bedankt voor de snelle hulp. Dat bericht van wat zou je doen met 10 mln was idd ook zo 1 die ik niet meer kon vinden. Fijn dat het zo snel is opgelost.
Thx.

By the way, hoe kan ik zonder toegang te hebben tot de huiskamer wel me eigen topic blijven volgen? das wel zo leuk...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:44:
[...]

By the way, hoe kan ik zonder toegang te hebben tot de huiskamer wel me eigen topic blijven volgen? das wel zo leuk...
Niet. Over enige tijd mag je toegang vragen voor de HK, maar daar lees je hier meer over: [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok zal ik doen... Nog even terugkomend op dat my react. Ik ging ervanuit dat in de sublink post history al je posts stonden, die je gedaan hebt op chronologische volgorde. Daar ik die post over kopen op afstand vanacht heb gedaan en em dus nu niet meer kon vinden, vroeg ik me af wat er aan de hand was.

Daarnaast dank voor die powersearch link voor me eigen posts. Ik heb em meteen gebookmarked, want die is best handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:51:
Ok zal ik doen... Nog even terugkomend op dat my react. Ik ging ervanuit dat in de sublink post history al je posts stonden, die je gedaan hebt op chronologische volgorde.
Al je posts staan er wel ja :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast dank voor die powersearch link voor me eigen posts. Ik heb em meteen gebookmarked, want die is best handig...
Je kunt daar ook komen door > myReact > posthistory en dan klikken op de link in de bovenste blauwe balk (net onder "Zoekresultaten"). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aha, na nog wat pluiswerk ben ik erachter; Ik had een topic gestart over het ruilen bij aankoop omdat de oorspronkelijke topic al dicht was. Toch vond ik mijn link naar de eigenlijke wet een geschikte en gepaste aanvulling. De moderator heeft daarop deze/mijn topic bij het oorspronkelijke gevoegd. Vandaar dat ik em niet meer kon vinden als alleenstaande topic. Jongens ik ben eruit, ik heb alle vermiste schapen weer teruggevonden.

Ik probeer me posts altijd nauwkeurig bij te houden en zelf te loggen. Het is dan jammer als er iets mist. Op deze manier kan ik zelf een beetje in de gaten houden of ik af en toe ook nog iets zinnigs te melden heb en waarop. Ik draag graag een steentje bij aan dit forum. Alleen wel jammer voor mij dat een aantal vragen waar ik mee zit niet door anderen gedeeld worden. Ik probeer al een tijdje een discussie te starten over samenwerken en altruisme. Dit is voor mijn werk interessante materie. Krijg alleen de mensen niet zover om echt mee te doen. Ik blijf me best doen.

Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 19:52:

Ik probeer me posts altijd nauwkeurig bij te houden en zelf te loggen.
Boven in het topic staan 2 knopjes waarmee je een topic aan je bookmarks kunt toevoegen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1