pffffft. friesland! loskoppelen en afdrijven richting ijsland! laten ze het maar uitzoeken.
straks willen ze nog een .fris extensie ofzo
Reageren op nieuwsberichten kan op de FP zelf. Dit soort reactie wordt hier niet op prijs gesteld.nimm2 schreef op 27 maart 2004 @ 17:17:
pffffft. friesland! loskoppelen en afdrijven richting ijsland! laten ze het maar uitzoeken.
nederige excusesHarm schreef op 27 maart 2004 @ 17:19:
[...]
Reageren op nieuwsberichten kan op de FP zelf. Dit soort reactie wordt hier <strong>niet</strong> op prijs gesteld.
niet goed opgelet. ik kwam hier via actieve topics
En op de FP hoef je met zulke onzin ook niet aan te komen, want het is offtopic én trollerig en daar zul je naar gemodereerd worden ook.Harm schreef op 27 maart 2004 @ 17:19:
[...]
Reageren op nieuwsberichten kan op de FP zelf. Dit soort reactie wordt hier niet op prijs gesteld.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Ik wil graag reageren in dit topic maar dat lukt me niet:
--
Waarom kan het niet? ben ik te langdradig of is reageren niet mogelijk?
edit:
Hier stond mijn bericht voor de FP
Hier stond mijn bericht voor de FP
--
Waarom kan het niet? ben ik te langdradig of is reageren niet mogelijk?
[ Voor 88% gewijzigd door Jack Flushell op 28-03-2004 01:52 ]
Leuk betoog hoor, maar als je de draad had gelezen voordat je in de pen klom, had je gezien dat dit forum niet bedoeld is voor inhoudelijke reacties. Plaats die maar mooi bij het nieuwsbericht in kwestie (hopelijk dan wel iets meer on-topic, want het hele woord domeinnaam/internetadres komt in je betoog niet voor).
Tja. Ik ga hier ten eerste wel degelijk in op de actie van de Ried over het opkomen van hun taal en ten tweede kaart ik aan dat ik niet op de frontpage kan reageren en daarom hier raad vraag waarom dat niet kan. Wie moet er beter lezen? Misschien had ik mijn betoog niet hier moeten posten, maar waar moet ik dat dan anders doen, deze zaak raakt mij en ik wil er graag op reageren.Soultaker schreef op 28 maart 2004 @ 01:23:
Leuk betoog hoor, maar als je de draad had gelezen voordat je in de pen klom, had je gezien dat dit forum niet bedoeld is voor inhoudelijke reacties. Plaats die maar mooi bij het nieuwsbericht in kwestie (hopelijk dan wel iets meer on-topic, want het hele woord domeinnaam/internetadres komt in je betoog niet voor).
ik krijg trouwens op de FP geen foutmelding o.i.d. het bericht wordt gewoon niet geplaatst (ja ik heb mijn cache geleegt).
Ik vrees dat ik mijn excuses moet maken, misschien doe ik wat verkeerd, maar mijn bericht staat nu meerdere malen op de FP. (of misshien een tijdelijlke downtime ofzo) Zou iemand de extra kunnen verwijderen?
Mijn dank is groot!
Ik edit de overbodige wel even naar iets zonder tekst
Mijn dank is groot!
Ik edit de overbodige wel even naar iets zonder tekst
edit:
Alle teveel geposte dingen op de FP heb ik op:
(dubbel, graag verwijderen, excuses)
gezet.
Alle teveel geposte dingen op de FP heb ik op:
(dubbel, graag verwijderen, excuses)
gezet.
[ Voor 21% gewijzigd door Jack Flushell op 28-03-2004 01:51 ]