Toon posts:

[NAI / Malware] Elke 15 seconden wordt er mail verstuurd *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb last van een heel irritant e-mail virus di vanuit mijn computer fungeert... om de haverklap komt er een schermpje in beeld van mcafee virusscan HAWK alert met daarin de melding dat r een mailtje wordt verstuurt met als subject: Mail Delivery (failure bla@bla.bla) met uiteraard een echt adres van een bekende van mij (een enkele ook onbekend). Dit gebeurt echt zo om de 15 sec max. Ik word er helemaal gek van... McAfee kan dit virus overigens niet zelf lokaliseren. Vaak zegt ie ook in de "message body" dat in de attachement (die overigens niet altijd erbij zit) geen virus gevonden is oid...
Kan iemand mij helpen want ik word er echt compleet gestoord van...
Alvast bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 22:43
Probleem is al eens eerder langsgeweest, misschien staan hier nog wat bruikbare tips: iedere seconde 10 nieuwe emails?!

The devil is in the details.

Verwijderd

Is je McAfee wel helemaal up to date?
Post anders eens je HijackThis log.

Titeledit. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:06:
Is je McAfee wel helemaal up to date?
Post anders eens je HijackThis log.

Titeledit. :)
Mijn McAfee is 5 dagen oud en darvoor had ik het probleem ook al...
Ik zal wel dom lijken maar waar vind ik m'n HijackThis log???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 22:43
Hijackthis is een programma, die moet je dus eerst downloaden voordat je er logs van kunt vinden ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toch maar eerst mijn mcafee upgedate tot en met gisteren en nu heeft ie wel virussen gevonden... otw ik had eerst zelf wat meer moeten klooien ipv hier een vraag te stellen...

iig bedankt voor de replys

groeten Woutrich
Pagina: 1