Toon posts:

[xp] rechtsklikken op winrar bestanden duurt lang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam op het GOT forum al iets dergelijks tegen wat door norton werd veroorzaakt, maar die gebruik ik niet en het forum was gesloten.

Het probleem:
Erg vreemd. In sommige mappen duurt rechtsklikken de eerste keer (zodrad emap is geopend) erg lang. Zo'n 4 seconden. Meestal daarna in dezelfde map niet meer. Totdat je weer 1 terug bladert en weer terugkeert naar dezelfde map.

Wat ik al heb geprobeerd:
Eerst dacht ik dat het vooral bij archieven was die ik open met winrar. Maar ook in een map waar geen archieven zitten kan het zelfs bij een text bestand al lang duren. Ook heb ik mijn VS en firewal (mcafee 2004) als uitgezet, maar dat is het ook niet. Op spyware heb ik ook al gescand en dat is het volgens mij ook niet. Het is heel vreemd, ook omdat het soms wel in 1x gaat.

Ik hoop dat iemand de oplossing op dit probleem weet.

Verwijderd

Je harde schijf is traag?
De mappen zijn erg groot en dus traag?

Verwijderd

Topicstarter
HD schijf traag? Nee, lijkt me niet.
Mappen groot? Nee

Ik zie nu dat het vooral voorkomt bij .zip .rar .txt en .bmp. Ook als ik de virusscan uitzet (omdat die normaal constant alles scant)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 16:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus niet alleen bij winrar, maar bbij vrij veel andere bestanden. Heeft dit ook met licenties te maken wat ik in een ander forum las?