[XP] HP 2210 fout bij install

Pagina: 1
Acties:

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-04 15:30
Het betreft het volgende:

heb hier een HP PSC 2210 staan.. zoon al-in-one geval

Nu heb ik hier een pc:

ASUS P4P800S Intel 848p chipset inclusief de laatste drivers
Intel Pentium 4 3.0 GHZ
512 MB DDR 400
ASUS fx 5200 vidkaart
BENQ DVD speler
Samsung Brander
Win XP Pro SP1

En daar wil hij absoluut niet op installeren

Hij gaat eerst netjes de software doen... Geen probleem
De drivers vervolgens... tot en met zoveel procent geen problemen maar daarnaa krijg ik een melding:
Kan de driver niet vinden.... en dat hij een driver niet ergens kan neerpoten ofzo...

Het systeem is kaal en al een keer opnieuw geinstalleerd omdat hij het op een andere pc wel doet..

Bij HP zijn geen problemen bekend met dit mobo (volgens zoon gast van HP dan ) want heb er nog om gevraagd.

De nieuwste drivers zijn ook geprobeerd (paket van 100zoveel mb)

Ik ben echt ten einde raad met dat ding.. het ligt dus niet aan de printer omdat hij wel werkt op een andere pc...

HP geeft trouwens wel wat support op hun site over problemen met installeren maar heb al hun oplossingen al geprobeerd... helpt dus niet.
En ook GoT/Google bied geen uitkomst

[ Voor 8% gewijzigd door RammY op 27-03-2004 16:23 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Hmmm, probeer us drivers van een ander type dat dicht in de buurt is bijv HP PSC 2200 of iets dergelijks

• RammY
Das een hele serie drivers voor die printers dus daar kan het ook niet aan liggen.. en zoals gezegd.. op een ander pc doet ie wel met de niewste drivers

• RammY
Echt helemaal niemand een oplossing? :|

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik had laatst een realtek 8139 die niet herkend werd door xp. bios reset deed wonderen. (of eigenlijk gewoon load default values) het is maar een gok. was ook een nieuw bord. (gigabyte i848, ook met die chipset, waar ik overigens prima ervaringen mee heb)

beetje offtopic: ik vind die 2 mem slots op die asus zo schraal. bij gigabyte krijg je er 3, maar weer geen s-ata. nou ja niet zeuren voor dat geld.

[ Voor 24% gewijzigd door smvs op 29-03-2004 09:19 ]

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 17:00

FastBunny

Give it the Works !

Volg eens exact de handleiding voor installatie. Als er staat eerst software installeren dan aansluiten moet je dat ook echt doen. Sommige hp printers gaan helemaal over de zeik als je hem eerst aansluit en dan installeerd :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb ook vaker zo'n ding moeten installeren en dan had ik meestal het probleem dat ik bij zoveel % bleef hangen... De oplossing voor dat probleem was toen het vinkje aanzetten (niet zoeken naar printer of zoiets) bij de installatie ervan. Bij een ander model was de oplossing om de usb-kabel even uit te trekken als ie bleef hangen tijdens de installatie en dan weer terug in te steken...

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• RammY
Helaas FlipFluitKetel en Fastbunny... dat heb ik al geprobeerd....
Het heeft ook niet zozeer met de software te maken denk ik omdat hij op een andere pc perfect doet. Meer aan incompatibiliteit met het chipset ofzow. Maar HP weet daar niks van.

Pagina: 1