Het betreft het volgende:
heb hier een HP PSC 2210 staan.. zoon al-in-one geval
Nu heb ik hier een pc:
ASUS P4P800S Intel 848p chipset inclusief de laatste drivers
Intel Pentium 4 3.0 GHZ
512 MB DDR 400
ASUS fx 5200 vidkaart
BENQ DVD speler
Samsung Brander
Win XP Pro SP1
En daar wil hij absoluut niet op installeren
Hij gaat eerst netjes de software doen... Geen probleem
De drivers vervolgens... tot en met zoveel procent geen problemen maar daarnaa krijg ik een melding:
Kan de driver niet vinden.... en dat hij een driver niet ergens kan neerpoten ofzo...
Het systeem is kaal en al een keer opnieuw geinstalleerd omdat hij het op een andere pc wel doet..
Bij HP zijn geen problemen bekend met dit mobo (volgens zoon gast van HP dan ) want heb er nog om gevraagd.
De nieuwste drivers zijn ook geprobeerd (paket van 100zoveel mb)
Ik ben echt ten einde raad met dat ding.. het ligt dus niet aan de printer omdat hij wel werkt op een andere pc...
HP geeft trouwens wel wat support op hun site over problemen met installeren maar heb al hun oplossingen al geprobeerd... helpt dus niet.
En ook GoT/Google bied geen uitkomst
heb hier een HP PSC 2210 staan.. zoon al-in-one geval
Nu heb ik hier een pc:
ASUS P4P800S Intel 848p chipset inclusief de laatste drivers
Intel Pentium 4 3.0 GHZ
512 MB DDR 400
ASUS fx 5200 vidkaart
BENQ DVD speler
Samsung Brander
Win XP Pro SP1
En daar wil hij absoluut niet op installeren
Hij gaat eerst netjes de software doen... Geen probleem
De drivers vervolgens... tot en met zoveel procent geen problemen maar daarnaa krijg ik een melding:
Kan de driver niet vinden.... en dat hij een driver niet ergens kan neerpoten ofzo...
Het systeem is kaal en al een keer opnieuw geinstalleerd omdat hij het op een andere pc wel doet..
Bij HP zijn geen problemen bekend met dit mobo (volgens zoon gast van HP dan ) want heb er nog om gevraagd.
De nieuwste drivers zijn ook geprobeerd (paket van 100zoveel mb)
Ik ben echt ten einde raad met dat ding.. het ligt dus niet aan de printer omdat hij wel werkt op een andere pc...
HP geeft trouwens wel wat support op hun site over problemen met installeren maar heb al hun oplossingen al geprobeerd... helpt dus niet.
En ook GoT/Google bied geen uitkomst
[ Voor 8% gewijzigd door RammY op 27-03-2004 16:23 ]
Deze advertentieplaats is te huur!