Toon posts:

Port-range openen met E-Tech Mulitpc modem (Firmware 3.40)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb op www.adslforums.nl een tut gevolgd over het poortmappen, ik heb alleen een nieuwere firmware van mijn E-Tech ADSL router geïnstalleerd dan dat ze daar gebruiken.

Het probleem is: Ik moet een port-range openen van 27000 t/m 27015 UDP, zoals je in de screen hieronder al kunt zien. En nu de vraag (die voor jullie waarschijnlijk heel makkelijk te beantwoorden is): wat moet ik invullen bij Private Port? :>

dit is de screen: http://www.home.zonnet.nl/nauspja/dvfclan/images/vraagje.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 16:33 ]

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

waar gaat het voor gebruikt worden, moeten het allemaal losse poorten worden, of moeten alle poorten in 1 poort samengevoegd worden???

in het laatste geval zul je alles apart moeten doen.

anders weet ik het niet

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 01:16
De private poort moet gelijk zijn aan je public, maar aangezien jij in jouw router een range moet invoeren weet ik niet of het de start of de end is.
Dat moet je zelf uit proberen.

Wat gebeurt er eigenlijk als je hem leeg laat ?

[ Voor 67% gewijzigd door sunturion op 27-03-2004 16:57 ]

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Verwijderd

Topicstarter
sunturion schreef op 27 maart 2004 @ 16:55:
De private poort moet gelijk zijn aan je public, maar aangezien jij in jouw router een range moet invoeren weet ik niet of het de start of de end is.
Dat moet je zelf uit proberen.

Wat gebeurt er eigenlijk als je hem leeg laat ?
Foutmelding als ik hem leeg laat.....
hoe moet ik dan uitproberen wat het goede is?

• Romke

Romke

Dieselhead

als het om 1 poort tegelijk gaat moeten de start, d end en de private poort gelijk aan elkaar zijn

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
win2k nerd schreef op 27 maart 2004 @ 17:15:
als het om 1 poort tegelijk gaat moeten de start, d end en de private poort gelijk aan elkaar zijn
zoals je bovenin het screenshot kunt zien is dat al gelukt maar nu moet ik een port range openen....

• Romke

Romke

Dieselhead

dan zul je al die dingen aparrt moeten invoeren (het is even werk, maar dat moest ik ook doen bij mij geweldige sweex router)

Verwijderd

Topicstarter
win2k nerd schreef op 27 maart 2004 @ 17:18:
dan zul je al die dingen aparrt moeten invoeren (het is even werk, maar dat moest ik ook doen bij mij geweldige sweex router)
ehm... dan vraag ik me af waarom er een port-range open optie inzit.... :S

• Romke

Romke

Dieselhead

om veel outside poorten naar 1 inside poort door te suren

Verwijderd

Topicstarter
win2k nerd schreef op 27 maart 2004 @ 17:26:
om veel outside poorten naar 1 inside poort door te suren
Beetje vaag, want als ik dit zo lees: http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=9446 moet het toch kunnen....

Alleen daar hebben ze die private port er niet bij staan.....

• Romke

Romke

Dieselhead

en omdat die er bij jouw wel bij staat gaat dat bij jou dus net ff anders

Pagina: 1