Toon posts:

[FX] Overclocken FX 5950 Ultra gelockt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds gisteren ben ik beetje aan de slag gegaan om mijn barebone te overclocken. Me proc draait nu 3Ghz@3.43Ghz dit draait allemaal stabiel. Na in 3dmark 2001SE 15837 gehaalt te hebben wil ik toch door.

Nu wil ik mijn MSI GeForce FX 5950 Ultra overclocken met de Rivatuner alleen hij wil mijn instellingen niet opslaan. Lijkt net of die gelockt is wat kan ik hieraan doen ik heb tijdje op internet gezocht maar eigenlijk niks gevonden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Als ie echt gelockt is zul je een andere BIOS moeten gebruiken, je moet dus je videokaart flashen :)

The devil is in the details.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
probeer het eens met een ander oc proggie zoals rage3d, want het zou kunnen dat het gewoon aan rivatuner ligt

Verwijderd

Topicstarter
Hoe gaat dat exact bios flashen ik heb shuttle geen floppy ofzo of is daar verder niks voor nodig ?

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Probeer maar eerst met een ander progje over te klokken, op Guru3d.com zijn er nog een paar te vinden voor nVidia kaarten.

Verwijderd

Topicstarter
Rage3d is voor ATI kaarten, kan je misschien aangeven welke tools ? Meer en deel is nogal oud daar.

Heb dus een

- MSI GeForce FX 5950 Ultra

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 16:33:
Rage3d is voor ATI kaarten, kan je misschien aangeven welke tools ? Meer en deel is nogal oud daar.

Heb dus een

- MSI GeForce FX 5950 Ultra
PowerStrip kan het geloof ik ook

Verwijderd

Probeer Coolbits , gewoon een tabblad erbij bij je eigenschappen van je beeldscherm .

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het voltage van mijn AGP, Proc en Memory omhoog doe is er een kans dat ik dan hoger kan klokken krijg steeds memory dump fouten.
Pagina: 1