Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb nu reeds een iPAQ gekocht en een Haicom 204e GPS muis.
Hierover heb ik een paar vragen:

1. Het verliezen van de verbinding met de satteliet, is dat normaal?
En dan bedoel ik ook autoweg en open weilanden...
Die is dat soms tientallen seconden weg zodat mijn locatie een stuk verder opduikt.

2. DIe Haicom 204e GPS reciever, is dat wel een goeie, of zijn er betere GPS ontvangers, die jullie aanbieden.

3. Waar zou ik die reciever kunnen verbergen. Moet natuurlijk in het zicht van the heaven zijn niet?

4. Een CF GPS ontvanger, werkt dat ook goed, of beter/slechter?

5. Welke GPS reciever/muis hebben jullie?

• djmulder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Hai,

Nou ik heb nu ervaring met 4 gps ontvangers:

- De haicom hi-204e
- De haicom hi-204s
- De Globalsat bc307
- Uh vierde ben ik naam van kwijt..die's van een goede vriend van mij (Oh ja de cruxII van emtac)

In mijn ervaring is de globalsat de beste (tis wel compact flash dus moet je steeds weer booten)

Wat ik heb met beide haicoms (heb de e ook omgeruild door het probleem met de s met helaas het zelfde resultaat) is dat ik lange tijd netjes aardig wat sattelieten heb (tussen de 5 en 10 zelfs) maar op eens ..uit het niets...al rij ik in op een open weg..ploep alle sattelieten weg....naar 0 of 1 ....en dit voor een aantal seconden (zelfde als jou dus)

Het ligt niet aan de plaatsing...of ik em nou voorin de auto bij mun (weet ik) warmte werende ramen plaats..of achter...maakt helemaal niets uit..mun globalsatje had tenminste altijd connectie maar deze dingen niet..

Ik zit nog steeds te hopen op verlichting van een driver update of iets dergelijks...maar :? ik begin radeloos te worden...

Ach ja ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft zowiezo..maar als je nog aan het twijfelen bent...neem de globalsat of die 4de..ik zoek wel eens een keertje de naam op...

*kijkt naar datum van je bericht* Nou ik hoop dat ik nog enig nuttige info voor je had :) aldan niet vet te laat :)

Groet,

DJ_M